-Gröt? -Nej jag tar häldre en portion Spatt.

Cissi har gjort det igen... Spanska läxa till imorgon -Torsdag. och vad gör Cissi då? Jo, hon lämnar spanska-jävla-boken i skolan... smart som fan. nej.. fast det kunde ni ju själva lista ut. (döh)

Aja.. trevlig dag. började med Engelska och fick i Läxa att skriva ett brev till läraren om oss själva, på engelska då. Nej på tyska... det var inte någon som trodde på ngt annat. Fullt hanterlig läxa iaf. sådanna är de bästa.

Sen var det Attila-timme x2 (hah fyndigt eftersom det var matte).. vi gick igenom negativa tal och fick sen ett par uppgifter att lösa på tavlan. bakom mig sitter Aylin och Oskarr och argumeterar som fan för egetligen samma sak. Hade otroligt roligt åt dem. förlåt för det... men det var kul som fan.

Lunch.. idag igen. det är iof ingen självklarhet eftersom kön är så förbannat lång att man inte kan räkna med att få maten samma vecka. men vi han få mat idag iaf. Sigge kom och jojnade vårt lilla gäng. fast han hade redan ätit så han satt bara och tittade på när vi proppade våra käftar fulla med föda ( jävlar vilken kraftig mening )

Vi satt och spelade "korv" i "det blå soffrummet" tills Biologin började. faktiskt ett bra tag efter att biologin börjat också. Jag hade nämligen ett muppat schema som visade att vi började 20 minuter senare än vad vi egentligen gjorde. Fy! Jaja, vi skyller på mig den här gången

Biologi-lektionen var allmänt tråkig så den tar vi inget om. vi var trötta som fan allihop så det blev ganska trögt.

sen då.. sen sprang vi iväg och fick våra vackra ID-kort. jag ser inte ut som ett mufflon-får (varför?) så jag är ganska nöjd måste jag säga. det ska man inte vara, men det orkar jag inte bry mig om just nu. Bääh! -fråga inte.
Sen satt vi i "hörnet" och gjorde engelska läxan.. det var trevligt.
Sen åkte vi hem. Stackars Julian fick gå hem för hans tåg var väldigt försenat, eller det gick om ett himla bra tag iaf. fast han dog inte så det gick nog bra (öh..)

sen har jag mest suttit och grämt mig över att jag inte har spanska-boken. får pallra mig till skolan i tid så jag hinner läsa imorn istället. jomen det kommer ju hända...

sen skulle jag berätta om den stackars tanten, som jag trampade sönder foten på. Hon var mini... säkert över 100 år och såg ut som en kanelbulle i ansiktet jag min hämska varelse skuttade iväg som om ingenting hänt. Kvar satt tanten och hade ungefär denna fruktansvärt plågade min... Fy vad rutten jag kände mig.
       |
       v

Om du läser detta lilla tant så är jag hämskt ledsen och ber tusen gånger om ursäkt.*slickar tants skor* (öh..)

Det var väl allt kanske. ¤note to self: köp kontantkort din dumma trana!¤
          allt som är konstigt verkar djupt... det låter ganska djupt det med //Cissi

 (det här inlägget vart allmänt spattigt. men det får ni fan leva med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0