2 äpplen och en Glass

Första skoldagen med riktiga lektioner idag. Måste bara påpeka att jag älskar mina lärare, eller jag gjorde det under första lektionen -idrott- , Hasse eller Hans var namnet på Idrottsläraren som i likhet med sten är en otroligt underbar "skratta-åt-person" (Haha.. vad hämsk jag låter. sorgligt med sant).  satt och försökte förjäves hålla mitt skratt innom mig. Behöver jag säga att jag misslyckades - nej för det har du redan sagt idiot
Eller ja.. jag vet ju inte hur mycket de andra märkte. Jag tyckte det var otroligt odiskret iaf.
Till råga på allt satt Julian, Jens och Isak mitt över rummet och såg för himla roliga ut. Till höger (min höger) satt Julian med ansiktet i ena handen, till Vänster satt Jens med ansiktet i andra handen och i mitten satt Isak med ansiktet i båda händerna. alla tre med en fullkomligt tom blick, vinnare Jens. Otroligt roligt iaf.
Sen spelade jag, Aylin, Oskarr och Fernando fotboll, wolleyboll och badminton (låter himla hurtigt men det var mer allmänt bollande) den tid som var kvar innan vi slutade.
På Sh:n 20 minuter senare skulle vi svara på ett frågepapper (öh... hoppas ni fattar vad jag menade med den där meningen, för det känndes lite tveksamt) det gick iaf.. jo men det gick bra

Sen skulle vi hämta böcker i bibblan. det tog en sån tid att vi inte han äta. vi skyller det på Julian...

Svenska nästa. vi fick skriva om oss själva och såklart över-gör jag det och drunknar i min text. hoppas vi får tillbax dem för jag skulle gärna läsa de andras. sen vart jag ohälsosamt nöjd med min text så jag har gärna tillbax den med..

Sen var det första bildlektionen som om de andra lektionerna inte var de första...  vi fick rita av varandra på lite olika sätt; med en linje, utan att titta på papperet och med vänster (höger om man är vänsterhänt) hand. Med andra ord, mindre vackra bilder. Ach vad neggigt det där lät... det var, trots vad det låter som av ovanstående rader, Skojjigt.

Hel-Oesteterna slutade då när vi hade bild.. de kommer göra det hela terminen. de ska ha estetisk verksamhet nästa termin istället. då ska vi halv-esteter ha "bild o form grundkurs" ...

   Fan va ingående jag bloggar.. Ach ingen jävel läser det här ändå så...

Efteråt tomtade vi iväg till McDonalds (jag äter aldrig där måste jag påpeka...) Jens, som var mannen med pengarna, köppte två Cheesburgare (jag tror det var det iaf..) och en läsk. Julian köppte bara en läsk och jag själv (snålis..Hehe) använde en gammal kupong från evigheter tillbaka och köppte en glass. Efter att ha stoppat i oss det inköppta tomtade vi ut igen.

Jag tyckte det var så trevligt att tomta omkring så jag tomtade runt huset ett par varv när jag kom hem.

fråga mig inte hur, men sand, eller något som är Väldigt likt sand, har letat sig ner i min gris (väska för er som inte visste det, annars kunde man få en massa läskiga bilder av det där...) och det är Inte roligt ska jag be att få tala om. det är "sand-grejs" på mobilen, på nycklarna, I plånboken, i mitt hår fan! Gaaah! its everywhere!!! och jag vet inte äns vad det är som invaderar min väska..

Matilda skulle å vaccinera sig idag. annars hade jag kunnat hälsa på henne eftersom Julian skulle dit igen för att finaly bli fri från stället en gång för alla. Lovar att han kommer behöva åka it imorrn med...

    Någon kläckte ett roligt citat.. Fan att jag inte kommer ihåg vad det var.. kommer inte äns ihåg av vem eller när det kläcktes

vad hände sen då? Jo.. när matilda kom hem kom hon hit. jag upptäckte att hon hade ankan med sig (mohahaha) men jag tror faktiskt att hon lämnade den iaf... hon satt och lekte med den och sen ställde hon den på bordet och jag tror att hon glömde ta den med sig när hon gick.

Annars har vi brottats lite om hurvida vi skulle se på tv eller göra något annat konstruktivt. det slutade med att vi inte gjorde något av dem utan mest.. brottades. Matilda mosade mina revben ett antal gånger. Ifall jag inte kan gå rak imorrn så är det nog därför, eller för att min säng är allmänt på sne.

Spelade lite fia med knuff också. En fantastisk uppfinning om ni frågar mig. var dock ett bra tag sen jag spelade det nu. Men det är roligt. speciellt eftersom jag aldrig någonsin vinner.. äns nästan.

Sen har jag fört över min "Jöhö!-lista" från Kp-webben till papper. men det är nog det konstuktivaste cissi har hunnit med i dag. förutom att konka tidningar till och från hissen...

     Det var nog allt
   Remember Global warming is just a theory, like evolution or the meteric system //Cissi

Jo en grej till, som också är totalt meingslös men som jag skriver ändå:
På väg till skolan finns en liten damm. där är det en sjuhelvetes massa änder. idag hade jag bröd med mig och satt å mata dem eftersom jag hade ett tag kvar innan jag började. en and nästan åt ur handen på mig... det ska bli mitt mål att efter dessa tre år på den här skolan ska änderna i dammen vara som tama för mig.. det vore tufft som sjutton.

Kommentarer
Postat av: Julian

Jahaaa, det var därför du skrattade på gympan! xD Våra roliga miner var helt ofrivilliga (tror jag iaf).

Nice, nu har jag läst igenom allt. Och jag gillar det! Jävligt trevligt att få höra andras versioner av dagarna också.

Jag ska fan ta och skriva lite mer jag också! Det här har fått mig sju helvetes inspirerad!!

2008-08-26 @ 16:02:52
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0