.. det blev bra ändå!

vaknade imorse till signatur melodin till "V.ä.n.n.e.r".. fick mig inte att skutta runt som en giraff utan jag somnade om istället. sov i nästan en timme till innan ja verkligen, VERKLIGEN, behövde gå upp. Men gissa vad, Cissi hade dragit på sig världens huvudverk, Migrän då, så jag fick gå och lägga mig igen.
Det låter iof ganska härligt. men jag ville ju träffa min trevliga klass så jag vaknade i protest en timme senare och huvudverkan har släppt!! *dansa*
Dessvärre börjar vi om 20 minuter och det är inte en Janne att jag hinner. Jag sitter istället och ser på Görgen Som tar sig vidare till Semefinal i Pingis -OS. (spelas kl 04.00 i natt) Har vi tur vinner han Guld och då blir det kanske slut på allt gnölande om "värsta OS:et på 100 år" tugget som det varit i media, ett tag iaf.

Det var ju min dröm när jag var liten, Att vinna OS-guld i Pingis. kom jag och tänka på nu. det står i min loggbok från 6:års tror jag. men det hör väl kanske inte hit precis...

efter att ha sett Görgen sticker jag iväg till skolan. Har ingen aning om var folk håller till och jag kommer komma nästan två timmar sent. men va fan, det stoppar inte mig i första taget.
När jag kommer på Pendeltåget märker jag att det inte känns riktigt bra. Migränen har kommit tillbaka *attakera migränen med automatgevär* och den är värre än innan. hoppar av Vid Centralen (det var dit jag skulle så det var ingen stor grej) och inser att jag mår så dåligt att jag inte vågar sätta mig på tåget tillbaka hem. Jag ser ingen annan råd än att fortsätta min färd mot skolan, tills jag stupar!! jag kommer till en bänk vid vattnet innan jag bara Måste sätta mig. och där sitter jag ett tag, folk kollar på mig som om jag vore dum i huvet vilket jag iof kan förstå. Sen tänker jag att, fan.. jag är inte konstig nog, så jag bestämmer mig för att svimma lite där på bänken. Fastnar med Huvet mellan ryggen på bänken och armstödet så när jag vaknar igen kan jag knappt andas och bubibjörn-sången ekar i huvet på mig.

Men det gjorde mig kry igen så jag hoppade iväg till skolan. Pigg och munter...
Väl där fick jag leta i typ en 20 minuter efter mina klasskamrater. Irrade runt lite random på våning fem och sex. jag skulle precis ta upp mobilen för att smsa matilda och fråga efter Julians nummer så att jag kunde ringa och fråga vart i hela fan de höll till någonstans, men då hittade jag dem. eller de hittade mig eller hur fan det nu var.
Jag tajmade det perfekt för det var just lunch.. Skol-falukorv URK! men det fanns något läskigt vegetariskt också som jag tog istället. ganska Urk det med men det fick funka.
Efter lunchen flamsade vi iväg till seven-eleven för Ozkar skulle köpa cigg. sen muppade vi oss lite längst bort i Korridoren... jag introducerade "Vad ska vi prata om?" och "vi kan räkna sekunder"...

Efter skolan hängde jag på Jens och Julian på väg till södra... jag åkte dock vidare när vi kom till Slussen. jag kunde ju följt med och hälsat på Matilda, men tänkte jag så långt? Fan häller!

Undra om vi har något att äta... *klur*
   Remember sombody loves you // cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0