Tidningsokuperad eftermiddag

Kom precis tillbax efter min lilla tidningsrunda. fick ingen hjälp av matilda idag, Svikare!! nejdå.. jag uppskattar verkligen den hjälp jag får av henne. för ta och köpa ngt skojj som tack för hjälpen.
Iaf (älskar det ordet.. man kan glida iväg från ämnet typ sjutusen mil och sen behövs bara det ordet för att Sjoff föra en tillbaka igen)
Jo när jag var ute och delade tidningar funderade jag på vad jag skulle skriva om idag.. Uch har jag blivit en sån människa.. inte bra... kom fram till att idag var väldigt lik igår. Aylin tyckte dock att vi inte skulle gå till seven-eleven idag, vi gick altså till något annat ställe. Fråga mig inte vilket för jag var för onärvarande för att riktigt bry mig om var vi höll till. sen gick vi till parken och skrämde småbarn *Peka på Aylin* det var kul. och på tillbaka vägen träffade vi Jättestora fisken (respekt), Jens och Isak.. och Sigge. (egentligen kan ni läsa allt tillräckligt inngående i Julians blogg istället (haha tänker inte länka till den nu bara därför..(alla som läser här vet säkert vad det är ändå.. men iaf)) men jag kan ju berätta min version (som inte skiljer så speciellt mycket))
   vaddå överdrivet användande av parenteser (eller hur fan det nu stavas.. skyller på Helén)??

Icke-seven-eleven besöket skedde på den rast som blev efter att vi skrivit engelska test. det var.. skojj..eh.
sen hade vi matte med en lärare som jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva.. han var rolig som fan iaf.

Lunch blev.. potatis och fisk. alternativt kikärtsgryta, mums. Sen degade vi i "det blå soffrummet" (fan vad det lät djupt.. det var inte det kan jag säga) ett tag. ett ganska så bra tag.

sen fick vi läxa av sten, underbart. och jag är arg för julian inte ringde och påminde mig om den. Får läsa den sen...(Hah.. ja så bruker det låta) annars blir jag nog Yxmördad och det vill vi nog inte, eller "Stenad".. haha den var låg.

Tunnelbana hem efter skoldagen... satt ett tjejgäng på platserna bredvid oss och kollade elekt mot oss. efter ett tag började de prata (extra tydligt) om hur jobbigt det är med folk som pratar högt på tunnelbanan. det var nog meningen att vi skulle känna oss träffade där... fast vi hörde inte så det var lite fail på den (ska sluta säga så jag lovar)

Har inte träffat Matilda på hela dagen vilket är extremt ovanligt eftersom vi praktiskt taget bor hos varandra. (det betyder altså att gunnar fortfarade är med henne.. mohaha) det är lite bra att vara från varandra också ibland så får man saker gjorda (my as att man får, inte om man heter Cissi iaf. Jag kan fan inte göra vettiga saker. det är någon spärr jag har)

ngt mer intressant?? .. som om det innan varit intressant...
          allt går med lite vilja och vaselin //Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0