Vad jag tror hände idag:

Vaknade inte förens halv två idag, så jag han inte med mycket mer är att gå på Bio med Aspudden-folket. Träffade två nya av dem idag, som jag inte träffat förut. Mario och Nevena. Man måste lära känna dem i omgångar annars kommer ens huvud explodera...

Men jag hade väldigt trevligt. Vi såg "the dark Knight", en Batman film.

Fy Faan!! Den var läskig som in i hela helvete! Läskiga filmer brukar aldrig vara läskiga annars, de brukar vara obehagliga. Men det här.. det var.. herregud säger jag bara. Det var galna clowner och folk med halva ansikten everywhere! Sen var det otroligt komisk ibland också så jag satt där och ömsom skrattade, ömsom gömde mig bakom mina knän. Så hoppade jag i taket av förskräckelse ibland också. Jens och Emil hade väldigt roligt åt mig och mina humörsvängningar.


Vi skulle ses kl 5 vid medis och hämta biljetterna, eftersom man måste göra det en timme innan. Jag var där vid kvart i, så att jag inte skulle gå vilse. Ungefär 5 i mötte jag Isak och Mario. Sen vid kanske 5 över dök resten av folket upp. Sega jeflar... jaja, vi fick våra biljetter så ingen klagar.

Vi skulle ju äta också, det flästa av oss. Så det gjorde vi och sen var klockan "köpa-godis-dags" så vi gick tillbaka till bion eftersom det tydligen var bäst godis där.

Jag hade hittat en massa klubbor sen nollningen i min väska så jag behövde inte köpa ngt.

Vi träffade Matilda där. Hon skulle se Arn med sina föräldrar. Det visste vi redan innan men Jens hoppade ändå högt när hon dök upp från tomma intet precis bakom honnom.


Efter filmen plockade vi upp Matilda som väntat på oss i nästan en halvtimme eftersom hennes film var något kortare än vår. Sen åkte vi hemmåt. Jag och Matilda tog vägen via Liljeholmen eftersom alla andra ändå skulle dit.

När jag kom hem stod det en oövervakad tårtbit i kylen så jag nafsade åt mig den och stängde in mig på mitt rum med min dator och skrev ett blogginlägg. Sen bestämmde jag mig för att erövra världen så jag tog... nej vänta det har ju inte hänt än.


Jag tar å slutar nu då. Så får vi se vem som är härskare i morgon

             Mohahaha //Cissi (lord of the world)


Kommentarer
Postat av: Em

vet du vart de har spelat in narnia filmerna?

2008-08-31 @ 22:31:50
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad långt inlägg..

2008-08-31 @ 22:47:43
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: cissi

Em: har ingen aning... på tal om?

jennifer: Japp.. långt som fan. ett under att någon orkar igenom

2008-09-01 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0