Lycka!


Jag måste säga att jag tycker jag är Lycklig. sen drygt ett och ett halvt år tillbaka har jag kännt att jag är lycklig. kanske inte så mycket från början. men det kommer mer och mer. speciellt nu sen jag börjat kärleksstrejka. Då kan man leva utan att känna att man saknar.
Jag är inte alls nödvändigt vis glad. jag kan vara jättedeppig, men ofta känner jag mig ändå lycklig.
jag tror inte jag har grepp om hur många det är som anser sig lyckliga egntligen. som folk klagar får man intrycket att det inte är många. men det kanske är fler än vad som erkänns. eller hur man nu ska uttrycka det.
Lycka för mig är iaf när allt omkring en känns rätt i förhållande till det som finns innom mig.
om det regnar och är gråigt när jag är ledsen. glad musik när jag är glad osv..
jag tycker alla förtjänar att vara lyckliga, men jag tror att många prioriterar en annan lycka. en materiell och ytlig lycka. och det är synd. men så länge de är nöjda ska vä linte jag komma och störa

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej och välkommen!

Här kommer du trivas.

Ha det gott!

2008-08-05 @ 23:22:22
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Future me

Jag älskar Past me!! <3<3 xD

2011-10-06 @ 15:51:41
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0