En dödförklarad

Cissi har funderat en massa idag (inte minst på varför hon börjat blogga i tredjeperson) När Julle stack vid... okej det var vid halv fem så det var genska så relativt sent... då började Cissi tänka. Hitils har hon kommit fram till att hon är Prylfixerad och därmed lite av en hycklare, hon har kommit fram till att hon borde lägga av med matieralismen på så hög nivå och slänga ut en jävla massa pryls ur sitt boende. Sen kom hon fram till att hon är hatad av sin i-pod och sin dator och vill ha nya av bägge sorter. Hycklare... Yes indeed.
Cissi har också kommit fram till att hon velat bort från stockholm snabbare än kvickt, om det inte vore för de underbara människorna här. Vilket har blivit fler under det senaste halvåret, så det lär väl dröja innan jag lyckas göra mig fri från behovet av alla dessa... Jaja.
Nu sitter jag iaf och Diskuterar Rubixkubar med Herr Hyllengren från Kpwebben. Saknar Kpwebben en hel del ibland... men jag har inte tid för den längre...
Nä nu... Orkar jag inte skriva mer ^^
  Puss å Knull //Cissi

Kommentarer
Postat av: Julian

Mjöö, varför vill du bort från Stockholm? :(

2008-12-15 @ 23:28:17
Postat av: anonym

du bor där?

2008-12-17 @ 23:54:19
Postat av: Linus

Julian: för att föutom er så suger stockholm

Jens: äch... då hade det varit lättare att tvinga julle att flytta

2008-12-20 @ 23:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0