Linus på Linjen på Magen ^^

okej okej. Nu har jag varit sjuk ett tag. då är det väl dags att blogga. Cissi fick en Digital systemkamera i födelsedagsprecent, så ni kan börja förvänta er mer bilder.
 Tänkte börja med lite bilder från idag (igår) faktiskt. Vi var ett jäng hos jens och kollade på "lock stock an two smoking barrels" en inte så dålig film alls
efter att ha gjort vår obligatoriska proviantering
efter att ha gjort vår obligatoriska proviantering på "WILLY'S", byggdens lokala skit-butik, begav vi oss mot örnbacken 8, fem trappor. Där slog vi oss ner i spridda skurar i jens rum, första till höger, och inväntade påbörjandet av filmen. Tills dess att detta evenemang började (tekninska fixerier osv behövde ordnas med innan) roade vi oss med att tortera Robert.


Sen tittade vi på filmen och alla var väldigt koncentrerade på den i ungefär två timmar


jag hade jätteskojj med min kamera. Matilda har dock gett mig uppdraget att ta en bra bild på henne. Jag tycker att jag har lyckats många gånger.. jag vet inte vad hon tycker med.. aja




se.. det är bara att välja och vraka bland alla bra bilder ^^

Efter att vi sett klart filmen och tramsat omkring tillräckligt på Jens rum gick vi ut. Jag pressade in mig i samtliga jackor utom Sigges och Matildas. Jag såg ut som en... tjej med massa jackor på sig. Julle har bild.
    på tal om Julle, honom skulle jag ju skriva ngt gulligt om (han hälsar) .. gulligt.. jaja han är Gullig. så.

Nu är Cissi trött på det vakna livet för igår. Puss och Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag måste säga att jag faktiskt gillar alla bilder jag va med på, du måste vara nån sorts trollkarl! Sen gillar jag "bygdens lokala skit-butik" haha.

2008-12-22 @ 02:20:26
Postat av: Julian

Tack för den, det värmde...

Haha man ser hur inne i filmen Robert och Isak var. XD

2008-12-23 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0