Kort som fan dag

La jag inte upp ett inlägg igår!? jag var ju uppe jättelänge...

Iaf... I härlig Attila-anda tänker jag inte ta upp USA-valet (en vän till mig fick mig att inse att jag inte vet tillräckligt om någon av parterna för att Hejja på Obama (Gjorde det bara för att det var det som man "skulle") egentligen så tycker jag nog inte att det han säger är speciellt bra det häller) efter som det gör precis Alla så.. Skit på er och gå och krama en ponny-hingst.
Idag var det kort-dag... alltid kul. Inte Biologiprovet kanske... jag minns fan inte vad "Bio-acumulation" (?) är... Sånt borde man inte behöva kunna.
Matten och Engelskan var ganska likgiltiga... Så jag varken dog eller överlevde.
På bussen satt vi och tramsade som fan. Seriöst, så tramsiga har vi nog aldig vart. Zilinski-mannen kom och tyckte vi var dumma i huvet.. Skojj ^^
Sen så åkte jag hem med Julle och Tittade på Monty Phyton (jag vete fan hur det stavas) och åt Penn-pasta (rå)...  Och min familj hatar mig inte ^^ jag har allt jag behöver för att klara natten
    Just det, Isak, jag planerar en visit hos din näsa inatt så var inte förvånad om du vaknar med bitmärken^^//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0