Ignorera

Cissi är allmänt Fuckad.. hon har ganska dålig koll på tiden i allmänhet och vet inte om hon är pigg eller trött, dels för att hon har varit uppe hela natten och sovit hela dagen med anledning av en viss spökbolls-turnering, och dels för att hon dumpat sin klocka i en påse eller något någonstans med anledning av den blåa utstyrsel hon hade på tidigare nämnda spökbollsturnering.

Cissi älskar spökboll och hade det väldigt trevligt och skulle mycket gärna göra om detta flera gånger om.

Dock är inte Cissi på lika toppenbra humör längre. När Cissi blir lämnad ensam utan någonting att göra tenderar hon nämligen att tänka för mycket, vilket oftast resulterar i att hon kommer fram till att någonting på något vis är skit. Denna dag är inget undantag för detta. Cissi har kommit fram till att hon är en dålig lyssnare eftersom hon inte vet hur det känns att vara ledsen över något riktigt problem, och Cissi avskyr när folk mår dåligt och hon inte kan göra något åt saken. Cissi vill kunna ge tröst på ett djupare plan än "jag vet hur det känns" och "det ordnar sig" eftersom det bara är trams ändå, för Cissi vet inte hur det känns och det är inte alls säkert att det ordnar sig. Cissi vet inte vad man vill höra från folk när någon man känner har dött så därför vet hon inte vad hon ska säga...
Som Jens påpekade är det väldigt Ironsikt att må dåligt för att man inte kan göra något åt folk som mår dåligt, och visst, jag håller med. Det här är ett Jävla skitproblem som inte betyder en fjärt någonstans, så ni gör väl visast i att bara ignorera det coh låta mig tramsa ifred. Men det är väl bra att ni vet om att om ni mår dåligt så bryr jag mig en hel jävla massa även fast att det kanske inte verkar så när jag inte vet vad jag ska säga.

nu ska jag med sova //Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0