CIssIs dag idag :)

Idag har Cissi varit på "Halloween-firande" hos sin älskade Kusinfamilj. Grejen är att Cissi inte är alltför förtjust i dessa... vad ska vi kalla dem... Människor. Sonen brukade vara en Rolig prick men nu på senare tid har han blivit en Dryg, Homofobisk, hockey-insnöad halv fjortis... tyvärr är han fortfarande den roligaste i det gänget så när han stack iväg på Hockey-träning blev det heldött. Julle höll dock lite liv i mig med sina regelbundna Sms... Jag kom därifrån levande tack vare det.

Idag har Cissi även städat sitt rum. Alla som sett hennes rum vet ungefär på vilken nivå cissis "städat" är... ni andra vill inte veta. Hon började i morse men blev störd av en "Hemlig beundrare" som har dykt upp Igår... Det är nu påkommet ungefär vem denna människa är iaf. Tydligen fick en av mina älskade Linköpingsmänniskor för sig att leka Mach Maker... så i tron om att jag var singel gav han mitt nummer till en människa han känner... som nu altså skickar sms och frågar om nakenbilder på mig.. otroligt roande om ni frågar mig.

Julle kom och lämnade Mina Japanska grejer också... snäll liten man det där :) Tack så mycket för det...

Nu ska jag ta och bege mig in i musiken ett tag.. Nass nass på er// Cissi

Kommentarer
Postat av: Barack Obama

So, listen to the color of your dream... it is not living... it is not living...

2008-11-02 @ 23:02:29
Postat av: Julian

Btw... jag är inte så liten... fnys

2008-11-09 @ 01:19:10
Postat av: cissi

julle: sa jag liten? Jag menade såklart Gigantisk (Öh..)

2008-11-09 @ 03:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0