YLVA -impossible not to love

Jag stör mig mest av alla på min nya blogg-layout... Jag antar att jag får skylla mig själv lite där.. men jag känner för att klaga och har för tillfället inget som häldst att klaga på (Ta åt er!) så jag grabbar första bästa lilla grej som det är mista fel på... Tjoff (Per-mening?)

Idag..
Idag har jag varit i stan med matilda.. Ett ganska så ofta återkommande moment i mitt liv tills för ungefär lite drygt två månader sedan (18 augusti för att vara fjolligt exakt) Saker (kläder) har blivit något av en bristvara... Wow... sa jag det där *kutar ut i köket och häller skollhett vatten över mig till jag ser ut som ett skalat spädbarn i ansiktet* ber otroligt mycket om ursäkt.. det där var inte jag...
Iaf.. Jag inhandlade tjocktröjor och benvärmare och allmänt varma och stora kläder (Till Julians besvikelse ^^) Matilda stal dock två av benvärmarna (en från varje par... -.-) så dem måste jag stjäla tebax imorrn..
Matilda betalade för ett par skor och en Jacka (Grön jacka som iaf jag blev galet förälskad i) och två tjocktröjor... Varav en var av samma slag som en av mina XD
Vi har liksom tagit det steget nu... om man halvt hånglar med varandra inför sina pojkvänner (seriöst något fel på oss) så är det tillåtet att ha samma kläder really
JO.. jag hittade en liten fjollig röd väska också ^^ den gjorde min dag.

Sen så drack vi Te hos matilda och Spelade Rummy, Rummy är kul... så länge jag vinner... vilket jag faktiskt inte så jävla sällan gör... denna gången började bra,,, Jag körde en helt Clean omgång först.. sen dalade det och vart plötsligt inte lika roligt.. måste vart för att Julle och Jens kom.
Sen tyckte någon att det vore swell att baka... så då gjorde vi (mest jag) det. Kladdkaka (orginellt ^^) vart det. Sen plågade vi Jens med en Disneyfilm. Han måste konverteras... så är det bara.

Sen så gick folket vid halv ett- ich och jag blev lämnad själv med min dator. Ylva var inna på msn dock så åjag avled inte... istället börjar ylva peppra mig med gamla minnen från gamla klassen... Cissi som är så jävla lättnostalgiserad börjar typ gråta
.
den här bilden var den som jag kännde "got to me" mest. En no lektion i mitten av 9 an... vi höl på med "Organ-föreningar" vid tillfället...

Det fick mig att minnas vår film som vi gjorde.. den måste jag leta upp för Extra-materialet till den är fan skojjigt.
Sen fick Julle äran att prata lite vett i henne eftersom jag tydligen var helt förstörd... 
Det är fan ett privilegium att få prata med Ylva (så känn dig hedrad) för hon är seriöst den mest underbara människa som finns på vår Jord!
Sen Loggade hon ut (ungerfär en halvtimme efter att hon sa att hon skulle sova första gången.. det brukar bli så för vi kommer alltid på en massa smart att säga (på tal om det Note to self: fråga Sofie om Anjuffs nummer ) så det dras ut en jävla massa... (den här gången var det iof för att hon fick Julle att prata med plötsligt också.. menmen) hon försvann iaf efter ett bra tag och nu känner jag att jag inte har sådär fantastiskt mycket (helvete jag har inte kollat på klockan sen folket gick och har inte tänkt alls och nu är den snart 4!) att leva (eller iaf vara vaken för) längre så jag tar och lägger mig nu...

Puss på världen och gå och dränk er :) (om ni nu vill det) //Cissi

Kommentarer
Postat av: Ylvaaa för fan

Jag känner mig hedrad och din blogg är underbar med alla parantecer!!jag blir alldeles förvirrad men det är kul.

2008-11-02 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0