Grattis Ylva 16 år

Fuck jag skulle skriva en grinig insändare till den sorgliga insändaren från häromdagen... brb
Okei... Grinig insändare skriven!!

Idag har Cissi haft sovmorgon och Matte... Imorn är det prov... det går nog bra tror jag.. hoppas jag *skallrar*
Efterskolan åkte hon till Ringen, skanstull, och köppte julmuffinsstearinljus (fyrordsord, yay!) och en ovissnande blomma av plast till Underbara toppen-Ylvs. Hon blev glad (verkade det som iaf...) Cissi satt sedan i dryga timmen i Ylvas skolas kafeteria-moj och åt hembakad tårta med vindruvor och mandarinklyftor.. Jumjum
Sen åkte Ylva och Cissi till Medis-Skanstull, närmare bestämt Boulevardteatern och inhandlade biljetter till "en komisk tragedi" på fredag...klockan 7... i think... Den verkar otroligt underhållande om man får tro Ylva.
rästen av kvällen har jag mest suttit och varit patetisk framför tvn... Ritat en del har jag gjort med...

nej nu är det Stopp. Puss och Knull //Cissi


Kommentarer
Postat av: lime

ja fyller inte år idag...... :(

2008-11-30 @ 22:23:21
Postat av: Mjöö

Inte jag heller ... :(

2008-12-04 @ 09:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0