Ask <3 (borde jag göra en Ask :( med?)

Jag fick lust att göra en lista med saker som jag gillar (inte alls insprirerat av julle.. vad fick er att tro det?)... det är dragen slumpvis ur en ask jag har i hyllan hemma. Det är saker/människor som betyder mycket för mig. saker/människor jag tycker är viktiga. eller saker/människor som jag tycker ser allmänt roligt ut som ord... Saker/Människor som jag blir glad av helt enkelt...

Jöhö-lista:
 -Tommahawker
 -Punkter...
 -The Simpsons
 -Disney
 -Knasen
 -Klass 9b
 -Manga
 -Lars Winnerbäck
 -Norrsken
 -Dragon ball
 -"nova"
 -Trafiktrolle
 -Benvärmare
 -Julian
 -Minnen
 -Hendrik Elmér
 -Parlamentet
 -Säkerhetsnålar
 -Aspuddenfolket
 -Saltkex
 -Koppglass
 -Björn Gustavsson
 -Tåhävningar
 -"HerrGlad"
 -Bambu
 -Soran Ismail
 -Vinden
 -ShoutOutLouds
 -Nostalgi
 -Gem
 -Jordgubbar
 -Småkompis
 -Månen
 -Drömfångare
 -Krukväxter
 -DeathCabForMyCutie
 -Oboy
 -Moln
 -Kimmono
 -Nv1b
 -Randigt
 -Grisar
 -Bart Simpson
 -Vargbröder
 -När folk står för sina åsikter
 -"Knappen"
 -Konfafolket
 -Färger
 -Esther
 -"Karathis"
 -Kp-webben
 -tomheten
 -Matilda
 -Åsikter
 -Kina
 -Johan Glans
 -Ramar
 -Vattenfärger
 -Magnus Betnér
 -Musik
 -Lisa Simpson
 -"Sorrow"
 -Prickigt
 -Snäckor
 -Ekologiskt
 -Tandborstar
 -Tecknade "barnfilmer"
 -Spontanbad
 -Ylva Karis
 -"måntråden"
 -Fingerplock
 -Fickor
 -Ösregn
 -Mickelsmäss
 -"Thrall"
 -Stjärnor
 -"HultNisse"
 -Samorost
 -Solen
 -Knappar
 -"DeLoi"
 -Pridefestivalen
 -v.ä.n.n.e.r
 -Per Gessle
 -Yttrandefrihet
 -Linköpingsfolket
 -Livet
 -Ineligensvakum
 -Teckna
 -Överlycka
 -Tavlor
 -Sniglar
 -Konstant tjat om nr 23
 -Pussar
 -Japan
 -"Shima"
 -Dansa på en brygga
 -Ankor
 -Självironi
 -Crank
 -Människor överlag
 -Rökelse
 -Kinesiska
 -Thomas Dileva
 -Enya
 -Gulligt
 -Matildas feltolkningar
 -Fotografier
 -Rutigt
 -Persienner
 -Folk som är riktigt korkade
 -Dofter
 -G-klaver
 -När man får en vikt på 50 kg, tappad från 11 våningen, i huvudet
 -Morgnar
 -Skoluniformer
 -Kramar
 -Levande Ljus
 -Att argumentera mot trångsynta människor (att säga emot dem bara för att..)
 -Stenar
 -Göteborg
 -Att reta Julle ^^

Jag tar en kort "nöhö-lista" också... kan behövas det med ^^

Nöhö-lista:
 -Trångsynta människor
 -Mode
 -Att kliva upp ur sängen
 -Svart
 -Diktatur
 -Militären
 -Läxor
 -Människor överlag (igen^^)
 -Språk
 -Unika katter och hundar på var sin sida om en mur
 -"Livets uppkomst"
 -att Svimma
 -Människor (oftast tjejer) som låtsas vara dumma i huvet

Kommentarer
Postat av: Julian

Ägg ^^

2008-11-11 @ 22:19:40
Postat av: Sigge

Long ass list. Tandborstar e awesome!

2008-11-15 @ 00:47:40
Postat av: Cissi

Julian: Hihi puss

Sigge: Jeadå. Tanborstar är tuffa som fan... kom på att jag glömde "klädnypor" på min Jöhö-lista

2008-11-16 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0