Hjalmar

Lyssnar på Lite låtar på YouTube.. Just nu "Heartbeats" med The Knife. Nostalgi!
Det har varit något av en nostalgivecka för mig... störigt. Fast sån är ju jag... förr eller senare får jag återfall.
har tillbringat kvällen med att lära en mer eller mindre hysterisk matilda lösa Rubikskub. ena benet gnagde hon av i ett raserianfall.. för övrigt är jag intakt.
Imorse vaknade jag av ett förskräkt tjut. sekunderna senare flyger en dödsförskräkt, blond kille i skotskrutiga kallingar ut genom mitt sovrumsfönster... jag tänker inte mer på det utan somnar om igen.
Idag har matilda studerat mig på Djupet inför sin svenskauppgift. Jag städade och sorterade mina fina foton... måste ta slut den rullen som jag har nu...
Sen har jag spelat innebandy med min familj... alltid lika trevligt. vi spelade faktiskt lite pingis idag också, för omväxligs skull^^

Sen åt vi pizza och tittade på "Planet earth", väldigt mysig film är det. Natur-dokumentär med väldigt mysiga bilder och sånt skit. Funderar på om jag inte skulle älska att vara Naturfotograf...
Senare så spelade vi lite AoE och sen skulle jag tydligen lära Matilda att lösa en rubikskub.

Nu fastnade jag på Kp-webben ^^ kanske ska ta å avsluta här//Cissi

(ps. läste Adams blogg också ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0