Oj jag har inte skrivit på en vecka!

Ska dra en sammanfattning av senaste tiden...

Lördag:
vad fan hände i lördags?? Jag tror att vi gjorde något... JO! jag minns vi tittade på mer film, hemma hos Albin den här gången (vi gjorde säkert något innan också *tänker* ... kanske inte) först såg vi "Butterfly effect" om en kille som reser fram och tebax i tiden... joxigt. sen började vi se på mumien, men matilda skulle hem så hon drog iväg med mig innnan den var slut (den hade väl knappt hunnit börja?) ...

Söndag:
På söndagen hände inte ett skit. Jag läste min bok som en galen hummer och städade mitt rum samtidigt som jag smsade med Julle. Inte så speciellt skojj att skriva om...

Måndag:
Cissi glömde sitt busskort i måndags och var tvungen att rulla som en galen iller mellan Linde och Valla torg för att hämta det. Men hon han till skolan iaf. träffade fredda också och han med att prata med henne om ingenting (brukar bli så) ett tag på tvärbanan. Sen så kom Jens med en jobbig gåt-jävel som plågade skiten ur oss (mig och Julle... Isak kunde den tydligen redan) men vi lyckaddes lösa den innan jag skulle iväg till Karolinska och göra EEG-test (bajs)
Det var inte så jättehemskt, men jag fick ont i huvet efteråt... Mych... Sen åkte jag hem till Julle.. väl? Jo.. jag fick stuvade potatisar ^^

Tisdag:
Svimmade på Biologin. Förlåt alla som jag skrämde slag på. Sen var Martin borta igen så ingen Japanska. träffade ett par människor från genchiken (stavning på det där?) de sa en massa och såg allmänt roliga ut. jag typ halvsov så jag vet inte vad de riktigt sa egentligen...
Var på bofen för första gånden på evigheter... Jag hade tydligen blivit avskriven.. jaja. sen så skulle jag dela tidningar. julle kom och hjälpte mig (Fuck.. nu glömde jag bort att säga upp mig) .. det var väldigt trevligt.

Onsdag:
Show and tell... Det var väldigt skojjigt.
Sen så ja... vad gjorde vi i onsdags?.. jo vi (jag och julle) skulle vänta med Jens på matilda... sen åkte vi hem till henne ett tag...

Torsdag:
vaknade och var inte så pigg (mådde dåligt altså, inte bara trött) så jag stannade hemma till och med lunch. kom efter halva datakunskapen och stannade på matten. Pluggade en massa massa... massa massa massa.... Han läsa ut svenskaboken! känns som om jag gjorde ngt där emellan... men jag minns inte... (omöjligt att minnas vilken dag som var vilken här)

Fredag:
Stack till skolan och skrev bokrecension (så jävla härligt att ha den ur vägen nu ett tag) blev dock inte klar så jag ska skriva färdigt på måndag...
Efter det så stack vi och åt pizza i örnsberg och sen vidare hem till Isak och spelade Smasch... Jag var tyvärr inte på smasch-humör.. Men jag spelade på ändå... ett tag iaf.
Sen gick alla hem till sig och provianterade innan vi sen möttes igen (alla utom Isak) hemma hos Matilda. Vi skulle bli presenterade för Markus nämligen (vaddå "vi" (du måste sluta med den där skiten!) det var Jens och Julle som skulle bli presenterade) Det var väldigt trevligt iaf.. Jag har inte träffat Markus på hur länge som häldst..


   Jaha, det var det det... Jag ska ta och sova nu så jag klarar av att lyfta armarna imorgon, Godnatt värladen!! //Cissi

Kommentarer
Postat av: Julian

Haha, wow, nu måste ju jag också skriva ett mustinlägg... tar ett djupt andetag och loggar in på blogger.com Hoh! ass jack!!!

2008-10-11 @ 11:23:38
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: Clownen ass jac

ass...jack....

2008-10-12 @ 18:08:43
Postat av: cissi

julian: ^^ Ja nu jävlar har du pressen

Clownen: Wow.. jag är imponerad!

2008-10-14 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0