"Där haren går skall ingen annan stå"

Idag (Igår då.. suck) har det faktikskt hänt saker som är värda att skriva om. Jag och Isak smugglade in oss på Morgon-Biologilektionen för att vi skulle kunna gå och föda oss på Mongolian sen. Vi tittade på en levande och väldigt smit-benägen liten filur. Vi hittade en död av samma sort (den var lite mindre smitig) vi var otroligt fashinerade iaf. Vi tillbringade den långa håltimmen som uppstod med att låta Aylin skriva vår Labb-rapport och sen käka mackor i bamba.
På svenskan roade jag mig med att Rita av Isak
Efter Mongolian-besöket (som inte slutade med att vi hoppade på Jens med våra ät-pinnar (vi berättade vad vi gjort med hans Cola förra gången så det var han som hoppade på oss)) åkte vi hem till Isak och satte igång Game-kuben (som vanligt?) Men efter att jag sovit ruset av mig i typ en timme så skulle isak iväg och träffa Mario vid slussen, för att dels återförenas med sin mobil och dels hälsa på Kollo-folk.
Vi andra stack nästan helt utan förvarning hem till Sigge som, godhjärtad som han är, släppte in oss frusna stackare i sitt varma goa hem. Vi satt och lyssnade på tre olika låtar spelade från olika delar av rummet, samtidigt. Sen hittade någon ngt kul på youtube http://www.youtube.com/watch?v=Ahg6qcgoay4 väldigt skojj idd ^^

Sen gick alla till sig och åt. Och efteråt möttes vi i Videobutiken i aspudden. Vi hyrde "I am legend" och drog gärnet hem till Jens (efter att ha provianterat på Willys såklart)
Efter filmen så satt vi typ nerdrogade ett tag. Jens hittade en rubiks-kub (hans hem så han visste väl vart den var innan) och tog på sig uppgiften att lära mig hur man löser sådana. Jag lyckades väldigt nästan, ett litet slarvfel på slutet bara. Sen han jag inte med tunnelbanan så jag missade sista tvärisen och gick med Julle hem ist. pappa fick komma och hämta upp mig.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och drog iväg ett mail till allas vår Mauritzius-människa. Sen loggade Oskar Zelisnski in på msn. Han var ganska ordentligt packad och kunde inte skriva ordentligt, så han fick den briljanta ideén att ringa mig och be om ursäkt för att han skrev dåligt. Det blev enligt mig ett ganska komiskt samtal. men det bröts tyvärr efter ett tag.

   Nu så ska jag ta å sova.. Gonatt/ /Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0