Nostalgi-tripp

Idag slapp jag inte undan lindrigt... inte bara var jag tvungen att dras med Jens Julle och Isak hela skoldagen, nej de hade dragit med sig agnes ockå, jag fick inte en lugn stund ifred med min äppeljuice, fan ta er. Däckade på Biologin, gör jag typ varje onsdag känns det som. Vi skulle se en film om vattnet och dess ekosystemerier... Filmer är allmänt sövande på skoltid, sen handlade det om ngt som jag var totalt ointresserad av för tillfället, så satt jag och lutade mig mot Julle också... fan ett under att jag höll mig vaken såpass mycket som jag ändå gjorde...
Sen orkade jag inte göra läxan (vi fick tid att göra läxan till tisdag på lektionen) utan jag satt och ritade lite istället...
När skoldagen var genomliden (5 timmar inkl. raster är fan inte mycket lidande egentligen) så hade jag bestämt träff med Ylva vid Skanstull. Vi skulle och hälsa på vårt gammla barnfängelse. Det var väldigt trevligt, träffade både gammla människor och lärare. Vi kollade på när 8:orna... eller ja de är ju 9:or nu, iaf såg vi på deras teaterlektion, mycket trevligt. Det känndes inte så konstigt att komma tillbaka faktiskt. alla var sig lika och så. liksom inte någon stor förändring. Men så har det ju bara gått lite drygt ett sommarlov...

Jag och Ylva tomtade omkring lite mer vid skanstull efteråt också... Ylva skulle träffa en vän vid pressbyrån så vi gick till "Mini-IKEA" som fanns i en underjordisk lokal under själva Ringen-galerian... Cissi studsade omkring och var helt jävla salig i 25 minuter. hon lyckades få med sig en tavelgrupp därifrån också, hur fan gick det till. Jag var nog i trans eller ngt där inne...

Cissi och Ylva upptäckte också att världen är ännu mindre än de trodde. Visst vi har fattat att världen är jefligt liten... men helvete... den är ännu mindre än så tom.
Jaja... sen har jag delat ut tidningar och inte pluggat...
Hmm... jag borde fixa datakunskaps skiten :\

nej nu ska jag placera datum på en del bilder... det kan vara skojjs att ha koll på..
           min tacka hälsar dig// Cissi


Kommentarer
Postat av: Håkan

Det är bara jag, Adam Julians brorsa, men jag är så pass patetisk att jag använder ett alias, "Håkan". Förlåt om jag stör.



/ Håkan xXxXxXxXx

2008-10-01 @ 22:26:47
Postat av: cissi

Håkan: hahaha.. hej du ^^

2008-10-01 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0