LINA!! :)

Igår var sista skoldagen innan lovet. Toppen! Vi fick ingen fullständig Bhuddafredag för någon tyckte att vi skulle ta vårt Skolfoto klockan halv 11 (vi börjar vanligtvis klockan 11.20) Men vi grät inte såå jättemycket över det faktiskt. Sen efteråt så gick vi inte och åt någonstans för Isak och Jens tyckte inte att de hade råd med sånt tjafs. Istället kom vi fram till att vi skulle till Isak och äta nudlar, det fungerar ju aldeles utmärkt det med. Men Julle skulle (Åh fy!!) möta sin kära syster Lina på tesen (inte fan han han det inte, Dåligt av dig Julle) så vi hade inte tid att äta något. Jens och Isak däremot glufsade i sig en massa mat (antar jag, jag var ju inte med (följde med Julle och mötte kära syster))
Men Lina hade kommit till Tesen mycket tidigare än vi (Julle) räknat med (Du suger Julle (Nej men uch vad hemsk jag vart, du suger inte alls, du är bäst)) och hon hade tröttnat på att vänta på sin tröga bror så vi bestämde att vi skulle mötas Hemma hos "familjen Ekstrand och mamma" istället... ungefär tio minuter efter att Jag och Julle rammlat genom dörren knackar en väldigt glad Lina på fönstret i köket.
Lina visar sig vara precis lika trevlig och rolig som Jag trodde hon skulle vara. inga överaskningar där inte *Besviken*

Efter att ha smällt i oss en mycket välsmakande (betydligt bättre än Väldoftande (det där förstod bara jag *stolt*)) Moussaka (<--- hur fan stavas det då?) så slog vi oss ner framför Tv:n och påbörjade en Film (vid namn?) som ingen av oss orkade se klart efter att vi pausade och ersatte med "Postkodmillionären" för att Gunilla skulle ut i köket och göra något, så vi såg på "Idol" också Istället och efter det satte vi igång en film om Beatles som jag inte riktigt tror jag hängde med i till 100%. Sen var jag så död att jag typ inte Orkade åka hem så jag sov hos Julle ist. Därför tyckte mina underbara (-.-) föräldrar att jag skulle komma hem tidigt ikväll... så då fick jag väl göra det då... 
           
         Jaja nu vill jag hinna publicera det här inlägget innan klockan 0.00 så jag slutar nu
                       Ha en underbart vacker natt (Öh..)//Cissi

FUCK! jag han inte publicera det innan klockan 0.00.. jaja då kan jag ju lika gärna ta lite till...
När jag vaknade idag.. igår.. fan va irriterande så somnade jag om igen. Uch jag sov jefla länge. jag har ju den tendensen..
Pga det har jag varit ganska dåsig typ hela dagen... men jag lyckades ändå med bragden att utklassa familjen Ekstrand på "Neger och Precident" efter en väkldigt delikat måltid (uch vilken inställsam jävla komentar, Gunilla läser ju inte ens det här)
Sen var jag tvungen å gå då pga mina älskade målsmans. Satt hemma och tittade på "Svensson svensson" och "brottskod försvunnen" med min egna familj (Bläh..) resten af kvällen. har också upptäckt att det är en Jefla massa bloggar som ska läsas nu för tiden. Julles, Sigges, Esthers, Roberts (fast han har ju inte skrivit på jättelänge), Nathalies och Idas. Hjäälp!! *springer runt i Cirklar och river av mig håret. Grabbar tag i en brödrost och springet ner till Tempo, trycker ner brödrosten i halsen på kassörskan, våldtar henne och springer hem. Upptäcker att jag ju vill ha rostade mackor imorgon. Springer tillbaka till Tempo men en brödkniv, sprättar upp halsen på Kassörskan, tar Brödrosten och kutar hem igen, efter att ha tagit en liter Fanta och en Pringlesburk och stoppat 29.90 i enronor i den lilla elektroniska myntburken.*

Kommentarer
Postat av: Kuk-konsulten

HAHAHAHA! XD Wow, coolt avslut på det hela. Du är söt. ^^

2008-10-26 @ 01:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0