Bakåt-dag och massa bilder

Jag har hittat min sladd som kopplar ihop mobilen och datorn ^^ *danska jenka på soffbordet* så nu kan jag äntligen lägga ut bilden på utsikten från Jens sovrumsfönster för en herrans massa veckor sen (time flies)




vi kan ta lite mer bilder när vi ändå håller på...




Robert med tandborsten i högsta hugg... samma kväll/morgon.. jaja




Jens, påpälsad som fan.. utanför burgerking... dagen då värmdö mötte kärrtorp i fotboll (am I right?)






Kärrtorps hejjaklack... Emil, Mario och Cicci





Mario, hos mig efter att vi hade varit och bowlat... roberts hand tror jag




okej... ska jag ta lite om idag också? Vi kan göra det baklänges bara för att...
Senaste timmen har jag städat i min sopkontainer (aka mitt rum) jag hittade min sladd och satte igång att ladda över bilder istället...
innan dess så var jag ute i tyresö nationalpark och grävde ner mig i marken för att kunna koncentrera mig på mitt Samhällsarbete. Tyvärr glömde jag papprena hemma så det vart inte så mycket med det. Det var det jag gjorde nästan omedlabart efter att jag hade kommit hem från skolan, stannade till på vägen och inhandlade nötkräm och trallsnakke-pengar.. jag har två nötkrämer kvar föresten... *slurp* detta köpptes på Liljeholmen efter att jag hade sagt adjö till Julle, och Isak och Jens minuterna innan. Julle åkte blått tåg. men han överlevde (eller iaf hans sms-kapacitet)... Skolan avslutades med Matte som var ganska som vanligt... Liten aning tröttare bara...
Det var dels pga av datakunkapen som känndes väldigt meningslös idag (precis som alla torsdagar) vi lyssnade lite på Ergonomi-snack (vem sitter ergonomiskt som fan just nu... inte jag iaf) från torbjörn sen fick vi leta efter diverse tjafs på internet..
Lunchen var trevlig... Spaggetti och köttfärssås. gottigt... jaja..
Samhälleskunskapen var faktiskt inte alls så sövande idag, och jag var ändå trött innan. Vi skulle diskutera angående invandring och brott, och utgå från en artickel som jag tyvärr inte hade läst. hade jag gjort det hade det varit ännu trevligare... men det var skojj ändå, jag tycker ju om att diskutera så...
Precis innan hade vi inte haft Japanska utan Gymnasiets första Håltimme! Jag och Julle satt utanför klassrummet hela en och en halv timme... vi hade inget annat för oss, som vi faktiskt orkade...
Det var väl hela dagen antar jag... ^^

  JAA!! Matilda skickade Just (nanna) till mig.. fan vad jag har saknat den!!
   oh well nu är det dax att vakna Godmorgon *snoozar* //Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0