Mensvärk "Grrrr" *Äta lever*

Man tycker att nu när mitt internet har sutat dö klockan 11 (peppar peppar ta i trä *slå Julle på huvet*) borde jag ha mer tid att blogga. Jo visserligen, men jag har plötsligt en massa att göra om nätterna (Sova tex -.-) och jag har typ aldrig någonting att skriva om.
Skolan idag var kort och trevlig. Ingen engelska för vi skulle läsa våra böcker. Gjorde vi det? Så fan häller!
Sen så hade vi kort matte för Attila tyckte att det inte fanns något mer att gå igenom. han lyckades dock med världens ägning av mig. Han hade just visat hur man skulle lösa ett tal på tavlan och jag säger att jag löste det på ett annat sätt. Då suckar han högt, tittar på mig ett tag, vänder sig sedan mot rästen av klassen och säger "Jaja, låt Cissi göra som hon vill"... jag fann det utalandet väldigt humoristiskt.
Sen hade vi biologiprov. Jens tog en jävla tid på sig så vi andra satt utanför och lekte med Julles vackra kortlek medans vi väntade. Jag blev jättearg på Julle för att han trodde att han skulle komma bättre till om han lät Isak vinna istället för att låta mig vinna... Ruter tre på dig din jävel (visst är det ruter?)
Sen så gjorde vi en förbisväng till McDonald's och en otroligt kvick visit på ÖoB också (jag har ju det godiset kvar ju) Sen stack alla hem till sig utom julle som följde med och hjälpte mig dela ut tidningar, nu när jag inte har min tappra hjältinna matilda vid min sida längre. (Öh.. jo men det där lät ju inte fjolligt alls)
Sen åkte vi hem till honom för att få en anledning att plugga på Japanska-glosorna. Jag kunde dem perfekt. de satt i typ en halvtimme, Max -.-...
Jag orkar inte publicera det här efter klockan 12 så jag funderar på att börja avrunda det nu (mitt internet hatar mig för tillfället så det kommer att ta minst 19 halvtimmar att laga honom.. oj förlåt.. det slank in lite trolle där också. Äch det dör ni knappast av)
Jaja.. Hej med er nu allesammans //Cissi

Jo just det ja En väldigt snäll liten tant gav oss varsin Daim för att vi gav henne tidningen ^^ det var ganska gulligt. Funtar på att lägga en "Tack-lapp" i hennes brevlåda...


Kommentarer
Postat av: Kuk-konsulten

Hahaha, lägg en från mig också. :) ( kittla Cissi av anledningar visade i inlägget )

2008-10-16 @ 22:31:09
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0