*har inte lust att skriva en rubrik idag*

På morgonen som inledde denna dag (okej dagen innan denna dag eftersom klockan är över 12) var jag av någon anledning väldigt konstruktiv. klockan "ringde" (det är ett fågelkvitter-ljud så man kan inte riktigt kalla det för att "ringa") en timme efter 6 och jag hoppade upp och gjorde mig i ordning, typ stoppade i mig näring, hällde vatten och tvål över mig och placerade tyg på min kropp.. ni vet sånt. sen hade jag en massa tid över så (istället för att göra samhällsläxa) jag tänkte att "fan jag tar och sätter upp lite krok-jävlar i mitt rum".. Tänkt och gjort. Jag vandrade ut i kapprummet och vidare in i garderoben efter en hammare och lite krokar. Jag hittade inga krokar så mamma fick komma och peka ut dem åt mig. sen strosade jag tillbaka in i mitt rum och bankade som fan i nästan en kvart... sen vart det klart. lite snett kanske. men men...
Hoppade iväg till skolan för att äta lunch med folk. tänkte att jag kanske skulle träffa på Isak på tunnelbanan, men han hade redan åkt för länge sen den fikusen, fast jag lyckades skrämma honnom iaf.
Sen så väntade vi länge... matsalsmojjen öppnade ju inte förens om en timme. men vi hade kul ändå när vi väntade.
sen så åt vi fiskpanetter och skrattade åt Julle som var tvungen att äta broccoli (skit samma om han gillar det, vi skrattade ändå åt honnom (vi måste göra så för vi känner oss underlägsna annars (fast broccoli är otroligt vidrigt så.. (nej nu ska jag lägga av med parenteser))))
Sen så fick vi sätta oss där vi hade lust (Helvete! jag skulle ju låna om boken!! och ja måste läsa ut skiten till Måndag, kan fan inte träffa någon i helgen!!) och läsa i vår bok. Läste jag? Nehedå... inte fan gjorde jag det. Jag kunde ha läst en massa, men jag sket som fan i det. Jaja... jag får väl ta och bli eremit eller så, så jag blir klar med bokhjäveln (Måste fixa samhälle ochså jue)

Sen så skulle jag och Isak kolla efter plankton.. yay. Zilinski kom och hoppade på oss också, han var speedad som fan och praktiskt taget studsade fram. skulle inte blivit så förvånad om han slängt sig i vattnet.. eller slängt Mig i vattnet häller för den delen... Han och Isak hade väldigt roligt åt diverse skit när vi tittade på vår fångst i mickroskåpet (*Harkel* En Stereolupp var det faktiskt) sen. De dödade halva populationen i burken med hjälp av några droppar "Yes" .. sen hittade de en Myra som de hade väldigt kul med (Oj... det där lät ganska fel) .. jag satt och skrev rapport under tiden.

Sen så åkte vi till Södra Latin och träffade matilda. ganska onödig handling för efter det så åkte alla hem till sig (eller tja, jag och matilda åkte till Globen för att plocka upp en väska som hade joxat igår, sen gjorde vi misstaget att låta matilda äta en glass, gissa vem som var hypad som fan resten av kvällen?) Eftersom alla stack iväg åt var sina håll så hade jag tid att gå på Yogan... det var trevligt (jag kom ganska sen iof.. men vafan) vi flummade till det lite mer än vanligt på slutet.. stod typ in en ring och mässade till en låt som är väldigt väldigt treflig.. skojjsomfan.

Sen så stack jag hem, åt, gick till matilda, åkte iväg till Aspudden och mötte människorna påväg mot Willys för att proviantera inför filmen, nästan vid Aspuddsparken. (snudd på Per-mening?..) Vi hakade på och sen vidare hem till Jens. Där satt vi och tittade på "tropic thunder". måste erkänna att jag inte var så väldigt inne i filmen... Vi såg på "happy tree friends" också innan.. uch... jag typ halft skrattade halft grät ihjäl mig.. Uch... stackars .. uch.. jaja...

Sen klockan 21.10 så bestämde vi oss för att stänga filmen och sticka till älvsjö där Albin skulle spela (kl21.30). kl 21.20 kom vi därifrån (från Jens altså) var vid älvsjö kl 21.59 (spelningen slutade 22.00) well.. Albin åt inte upp våra levrar iaf.
Vi träffade på Demba också, liten värld (han bor ju i Älvsjö så så konstigt var ju inte det)
Sen åkte vi till Årstaberg och satt där i en kvart innan tvärbanan kom (Sigge smet dock med tåget innan) då åkte vi åt olika håll allihop... eller ja...

   Nu är jag trött faktiskt så jag tar och avslutar med orden; "ta inte min tandborte" //Cissi


Kommentarer
Postat av: Julian

Hahaha wow, rekord på 4 parenteser!!! Kudos. :) Gillar "en timme efter 6" XD

2008-10-04 @ 12:06:07
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0