Tro inget, det är jag som suger!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen (Sluta tjata om det din jävla ätstörning)
mitt internet har börjat dö kl 11 igen i vanlig ordning. Jag hoppas verkligen att pappa tar bort det åt mig på lovet. annars blir det lever-ätning.
Väldigt skön dag idag, vi skulle skriva bokrecension (jag hade inte läst ut boken [fy på dig cissi] eftersom jag trodde att man ändå inte skulle skriva om slutet så vafan) jag blev lite kallsvettig när vi fick ett papper med frågor som vi skulle besvara, en av frågorna var nämligen "Hur reagerade du över Slutet?".. Ups, piss och skit, men jag snirklade mig ur det genom att inte få plats på de ynka två A4 (med jätte-rader) som vi var tvugna att hålla oss innom.
Sen fick vi tebax Matteprovet... Jag är nöjd I have to say (jag måste ju säga det eftersom jag fick alla rätt [Skryyyt [men neje]]och är jag inte nöjd med det (Agnes) så kommer jag bli nerslagen och få huvudsvålen uppbruten) gick lite sämre på Biologin, men jag ska inte klaga. Jag förtjänade inte ett skit bättre så...
Jens och Julle fick såklart skitbra de fikusarna... Jag kanske ska ta å bryta upp deras huvudsvål *klur*
Vi åt Lunch.. (No shit..(Jo faktiskt.. för Julle iaf, jag smakade inte primärkonsumentmaten men den smakade tydligen inte kul)) lyckades inte tvinga i mig sådär väldans mycket så vi tog Sigge under ena armen och Emil under den andra och stack till McDonald's efter Japanskan. Jag börjar tillbringa aldeles för mycket tid på dåliga Hamburgerställen... FY!
Sen så Hjälpte Julle mig att dela ut tidningar (Alla som är vakna kl 8.30 på Fredag morgon; RIng mig, eller Sms:a elller va fan som häldst, få mig att minnas att jag ska säga upp mig iaf) det var uppskattat as hell. Ibland får jag för mig att jag typ aldrig visar uppskattning för någonting (får för mig?? det är ju så.. eller?) jag säger inte att jag blir glad när folk gör snälla saker... det är inte bra av mig. det borde jag fan börja med. Men bara så ni vet så är det inte alls så att jag inte uppskattar er hjälp, sällskap eller vad det nu är ni gör som ni inte får upprättelse för, Det gör jag nämligen, jättemycket. Jag bara suger på att säga snälla saker, Dra åt skogen med mig men så är det tyvärr..

Nu ska jag sova iaf.. eller ja internet dör ju så...
  kram alla och glöm inte att ni gör mig jätteglad ^^//Cissi

Kommentarer
Postat av: Julian

Du suger...? My ass!!!

2008-10-23 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0