Bada!! <3

Sitter hos Isak och spelar Smach... eller jag spelar ju inte just nu eftersom jag skriver (blööh...) men Jag har spelat och faktiskt blivit relativt bra på skiten (Jag springer och håller mig ur vägen varierat med att försöka äta upp Folk...)
Känns ganska osocialt att sitta och blogga när man är hon folk men va fan (ja just ja, jag skulle ju läsa Sigges inlägg också) de får leva med det... eftersom det var deras ide från början så..

Idag har vi sprungit 5km på en fin liten väg i skogen på Hällas, varända etta på St.Erik... full rulle. Jag fick en hostattack efter typ en km eller så så jag fick gå/jogga långsamt resten av vägen. Inte en jättekul upplevelse men när jag kom i mål väntade en härlig matsäck.. (en och en halv ostochtomat-macka.. inte världens grej) och sen tog vi (jag julle och jens) ett dopp... Julle var som fisken i vattnet (haha.. fyndigt värre) han och jens stod och gnydde på bryggan ett bra tag innan de till slut tog mod till sig, brölade ut ett "Ass Jack" och hoppade lagom graciöst ner i vattnet.
Sen frös vi... mycket så vi stannade inte kvar i vattnet mer än nödvändigt.
På Bussen kom vi sorgligt nog ifrån varandra. Men vi återförenades och grät en skvätt på Slussen sen.

Sen hamnade vi altså hos Isak...  och Jag ska återgå till att spela "den kinesiska musätaren" nu

http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/simpla_spel/den_kinesiska_musaetaren.html

  få se om det blir mer sen (jag håller med.. jobbigt är det med slutkämms-skiten) //Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0