Bakningen som inte blev av..

Vaknar kl 10 av att Aylin smsar mig. det är lika bra för jag är tvungen att städa i mitt rum innan två. Jag kör med att hälla ner allt i en sopsäck för att jag verkligen inte är på städ-humör. det får inte plats med allt så jag stuvar in rästen i hyllorna. Många människor tror att jag överdriver när jag berättar hur stökigt jag har i mitt rum men det gör jag inte. Man kan knappt se golvet och måste ha en jefla balans för att kunna gå där inne i vanliga fall. men nu har jag städat (är fortfarande vad de flästa skulle kalla stökigt men..) så då är det inga större svårigheter att ta sig fram.
Kl halv två dyker Matilda upp. hon hjälper till att städa lite tills folket kommer kl 10 i två. emil hinner precis ta av sig allt utom skorna när vi måste ut igen för att hämta Hanna som inte hittar till mig. Vi sitter i kompisgungan ett tag (hah.. vi har också en!!) och kittlar varandra. sen fryser Hanna (trots att hon är den mest påklädda) så vi går tillbaka in. Robert och Sigge glöms dock kvar ute i gungan. men de hittar in tillslut.
Vi spelar korv under köksbordet ett tag och kittlas så vi slår huvudena i bordet. inte jättesmart. men vad gör man när man har ett beroende?
Vi har fastnat i ett mönster. Vi träffas, vi kommer inte på ngt speciellt att göra, vi kittlas. sen säger någon att det var tråkigt så då förflyttar vi oss 5-100 meter och fortsätter kittlas där. Men det är trevligt. Kittlas är inte så pjåkigt tisfördriv egentligen. och det är det som är så bra med er människor. man behöver inte Göra en massa saker. man kan bara sitta någonstans och kittlas.

Sen stack Sigge och Robert sin väg och vi gick ut och satte oss. Emil klättrade i träd och vi (jag mest) var jätterädda att han skulle ramla och dö.
När folket skulle åka sen så missade de tvärbanan det hade vi ganska kul åt ...
Matilda kom och hälsade på när hon hade ätit. hon okuperade min dator och frös ut mig totalt. det var jättesynd om mig. jag fick sitta och skicka sms till folk när jag hade ngt att tillägga... sen så övermannade jag henne och körde ut henne med huvet före.

  Nej nu får det vara nog här
            "peter på leasy på linus på stål-kalle"//cissi

Kommentarer
Postat av: Julian

Hahaha kittling rules :)

2008-09-07 @ 22:48:38
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: peter på leasy på linus på stålkalle

yay, men de va jag och robert som fastna i gungan....(mentalt kittlar alla)hihi

2008-09-09 @ 16:38:31
Postat av: Cissi

julle: ofklart :)

pplplps: Ja det var det ja... uch. vi var för många för att jag skulle ha koll...

2008-09-10 @ 06:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0