Elsa på visit...

Vaknade tidigt och bra idag. Hoppade upp ur sängen, relativt pigg och allt. Åt frukost och åkte iväg till skolan. Jag borde åka andra vägen för det går otroligt mycket snabbare. Men den vägen är så stressig för det är läskigt mycket folk där så jag drar mig lite för att åka den vägen.

Kom tidigt till skolan ändå. Hade visserligen glömt att vi faktikst inte börjar fem i utan kvart i (elakt som fan är det att flytta fram första lektionen 10 minuter) men som sagt så han jag med god marginal ändå.

På engelskan fick vi tillbaka våra "Diagnostiska prov" som vi gjorde den dagen för så väldigt länge sedan. Tydligen heter det "seeing" och inte "see" (i ett sammanhang jag fan häller kommer ihåg)

Sen mitt ur ingenstans dyker Elsa upp! Jag reagerar inte förens tio minuter senare såklart, men ändå. Mycket trevligt att träffa henne. Hon trivs inte i sin nuvariga klass och ska byta, kanske till vår klass.

Elsa har en väldigt härlig utstrålning som jag beundrar jättemycket. Nästan den ända som behöll samma possitiva energi genom hela högstadiet.

Skulle inte ha ngt emot att hon började hos oss. Nu har man hunnit lärt känna folk på egen hand. Så då blir man inte så isolerad som man skulle kunna blivit om man kännt ngn från första början.

Vi fick visa henne runt lite och berätta om allt som vi visste. (det blev inte så väldigt grundligt men men) Sen dumpade vi av henne på Spanskan med Niklas och Peter innan vi själva spreds som vinden åt olika håll...

Efter Japanskan möttes vi på "Torget" för att ta oss till salen där vi skulle vara och se på när Isak och Jens spelade Smash!

Det var skojjigt. En massa nödiga människor var det och jag hade jättekul åt att jag inte fattade ett skit av vad de pratade om.

Efter att ha spelat ett par gånger 4 och 4 så var det någon som tyckte att han och en till bra snubbe skulle möta 8 st av oss andra. Jag och Sigge lyckades snirkla oss ur det, de var så många som ville spela ändå, men Julian blev haffad. Han lyckades inte helt uruselt faktiskt... Jag har ju så dåligt koll så allt jag märkte var att någon trillade ner för plattan som man stod på. Och sen hurrade alla på "vårt" lag...


Sen när vi inte orkade mer så åkte vi hem. Jag åkte vidare in till stan och åt på Libanesisk restaurant för pappa fyllde år. Det var trevligt.

            Hejdå för den här gången mer er allihopa.

  Både ni som är där --->  

                                    <--- och så ni som är där! //Cissi


Kommentarer
Postat av: anonym

anonym är bäst!

2008-09-10 @ 11:54:41
Postat av: Julian

Ok. Vad ska jag skriva? hahahah, fuck off!! Tyst Jens, jag... HAHAHA!!! HAHAHAH det får ärcka sådär, NEJ vad gör du?! nämen nej ncasej n4

ë-.kpamKJ

2008-09-10 @ 11:55:48
Postat av: LOL

LOL

2008-09-10 @ 11:56:12
Postat av: INFO

2008-09-10 @ 11:56:12

2008-09-10 @ 11:56:30
Postat av: INFO

2008-09-10 @ 11:56:12



2008-09-10 @ 11:56:30

2008-09-10 @ 11:57:34
Postat av: Kaffe latte

Mjölkchoklad. :)

2008-09-10 @ 11:57:51
Postat av: Mjöäö...

det är bara ibland man behöver skriva in det där ordjoxet efter en kommentar :O

2008-09-10 @ 11:58:40
Postat av: sämst!

jag fällde julle

2008-09-10 @ 11:59:08
Postat av: :D

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-10 @ 11:59:31
Postat av: SCHPAM!

SCHPAM!

2008-09-10 @ 11:59:54
Postat av: cissi

jens o julle: Wahahahahaha.. va jobbiga ni är ^^

2008-09-10 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0