jag måste ju göra listan jag med ju...

Jag har typ ingen personlighet just nu, har inte ätit någon på länge. men jag kan ju försöka mig på listan ändå...



BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: jadå hela tiden? ("har du provat knark" -varning på den frågan)
Titta på dig själv i spegeln: Jag brukar inte inte titta om jag ser en spegel. men jag håller mig undan från speglar...
Gnälla: Näe :( "jag är inte gnällig" (den var väldigt intern.. men vafan)
Skrika: Va? Nej det tror jag inte...
Sova: Nej.. inte ofta
Ta mediciner du inte borde ta: Näej.. inte så mycket, nej.
Vilja dö: "brukar du vilja dö" ??  Nej jag har aldrig velat dö... hoppas aldrig jag blir så dum...
Drömma mardrömmar: Ja faktiskt... Det är lite halvjobbigt
Drömma sexdrömmar:  Haha.. jorå det händer väl det med
Ta droger: oj där kom den faktiskt... säger som 1:an
Klä dig i svart: Så sällan jag bara kan
Gå till kyrkan: Nej... inte längre
Gå i skolan: Jo det händer
Röka: Nej
Ha sex: Nej
Ljuga: Jag vet inte...

VEM:

Saknar du: min gamla klass och mina konfamänniskor
Vill du döda: Min hamster.. fast jag har ingen :(
Rörde dig sist: Oj.. vem var det... Julle??
Brukar du kittla: Haha.. Julle såklart ^^
Vill du prata med: De som vill lyssna
Vill du vara som: Elsa.. eller ville iaf. Jag vet inte om jag har ngn sån "Idol" längre.. Jo förresten, Julles mamma, hon verkar så jävla skön...
Vill du bli galet full med: Haha... min kudde?
Fick du sms från senast: Julle
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Jag ^^ (men uch Cissi)

HAR DU:

För många vänner: Ibland.. när de börjar slåss om min gunst (öh..). Oftast inte, nej... Men inte för få häller
Förföljelsemani: Näe.. det har jag inte tänkt på att jag har iaf... det kanske jag har.. Hjälp!
Tvångstankar: Jo.. en del...
Någon annan psykisk sjukdom: Förutom Schitsofreni, Nej .. Jag är fan inte skitsofren! Jo det är du!
En fysisk sjukdom: Förkyld...?
Någon skada: inte för tillfället
Färgat håret: Ja.. eller nej Tonat men det är ju samma skit really...
Brutit några ben: Faktiskt inte...
Några piercings: räknas hål i öronen
Egen dator: Ja ^^ ..Bortskämda Jävel
Bra självförtroende: Hah.. så fan häller...
Haft sex: har jag? Inte vad jag vet...
Köpt kondomer: Nej.. varför köpa när man kan sno från ungdomsmottagningen...
Tagit nakenbilder: Haha.. nej det har jag inte... Besviken?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej jag har nog inte gjort det... Har inte pratat med Ylva på länge
Stulit någonting: Ja det har jag säkert... godis på Konsum måste jag ha tagit någon gång... Jag har nog snott en hel del grejer när jag tänker efter...
Lämnat landet: Ja... ett par gånger har det hänt (aldeles för många!!)
Tuttat eld på nått: Ja.. bara här om dagen var det ju en lodarboll...
Gjort något olagligt: Säkert.. eller ja jag har ju stulit prylar.. det är ju olagligt ...smarta jävel -.-

HUR:

Går du: Ofta baklänges
Svarar du i telefonen: "Neeej!! varför ringer du för? Dig vill jag inte prata med" *Klick*
Fördriver du tiden: Utan Snus
Mycket pengar har du: Ingen aning!
Tjänar du pengar: Slänger hopvikta pappersbuntar på folks hallmattor
Ofta diskar du: Aldrig.. Det sköter diskmaskinen så bra ...bortskämdheten är ett faktum
Ofta städar du: ganska så hela tiden... blir dock aldrig helt klar
Många stör du dig på: Lika många som det finns tofflor i min hylla just nu...
Ofta träffar du din familj: De ser till att det blir varje dag...

TROR DU:

Att du kommer bli något: Något alls.. eller något bra?? det är väldigt vesäntligt... men jag tror att jag blir en tomat någon gång i livet iaf
På gud: Nej 
På rymdvarelser: Inte "gröna män från mars" men jag tror på liv i rymden
Att folk tycker om dig: Nej oftast inte... därav det dåliga självförtroendet (sen brukar jag väl inte tänka såå mycket på om folk gillar mig eller inte då men..)
På ett liv efter detta: Ja.. jag tror att jag tror på det iaf...
Att fiskar kan tänka: Ja...
Att du kommer leva länge: Hur länge är "länge" ?? 

Kommentarer
Postat av: Mannen som blev uppäten och gav dig pil och båge

"Haha.. nej det har jag inte... Besviken?" - ja, som fan!!

2008-09-17 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0