Spansk idealpartner...

Vår trevliga spanska-lärarinna har gett oss den otroligt givande läxan att beskriva vår idealpartner. Roligt? Nej!

Jag försökte mig på det på svenska och det gick inget vidare. jag insåg bara att jag inte har speciellt höga krav.

En trevlig men framför allt rolig människa är väl det viktigaste för mig.
men om jag ska vara sådär äcklig så kan jag väl säga att Rött hår och små ögon är ett plus.
sen får männsikan gärna vara inte oändligt lång eller fatta att han/hon måste böja sig ner ibland annars.
sen har jag ju min lilla framtansfetich också... men det är nog ungefär allt. Ganska tråkigt.. men det är iaf bättre är överkräsna jeflar!

otroligt tråkigt inlägg men vi skyller det på Julian för det var han som tyckte jag skulle skriva det...
         //Cissi

Kommentarer
Postat av: Charlotte Nilsson

Hahaha, pyttpitt att det va tråkigt =P XD

2008-09-01 @ 22:44:33
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: Nils Charlotteson

framtansfetich? :S låter läskigt

2008-09-02 @ 18:02:58
Postat av: cissi

Charlotte: Mjöö! kunde varit roligare skrivet

Nils: Skitläskigt är vad det är! BU!

2008-09-02 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0