Alien-marathon

Fredagar är härliga. Vi har bara Svenska. Visserlgen tycker man inte om svenska pga vår överpossitiva lärare. men är det den ända lektionen på hela dagen är det inte svårt att genomlida den (Stop it!) Efteråt gick vi och åt på "Govinda" en vegetarisk restaurang vi fridhemsplan med typ Indisk flumm mat. På ovanvåningen kunde man sitta på golvet så där bredde vi ut oss. Vi halft möblerade om hela stället och snodde en annan människas plats. Vilka svin vi är... men vi hade trevligt iaf (nej men uch!)
När vi hade torterat (Kittlat) varandra ett tag och skrämt iväg hela vår omgivning så stack vi därifrån. 
  Tåget till Midsommarkransen kom först och jag hängde på för jag ville se hur Julle bodde. Sen blev det inte att jag åkte hem. Sigge, Julle, Jens, Emil, Robert och Gabbe skulle se på alla Alien-filmerna hemma hos Jens så jag hängde på jag med, till mina oroliga föräldrars förskräckelse.
Första filmen var väldigt läskig. då var jag på sånt humör och satt och gömde mig bakom mina knän... förstörde nog lite för de andra när jag började ge ifrån mig ljud när det blev för läskigt..  förlåt för det.
Andra filmen var inte lika bra. man hade mer koll på vart Ailen höll hus och då försvinner hela den här obehaglihetskänslan. den kom inte tillbaka till tredje eller fjärde filmen häller. då var jag dessutom så trött att jag somnade lite och missade delar av filmen.
Mellan Andra och tredje filmen så var vi ute ett tag och lekte i parken. Det var lite läskigt. Vi satt i klätterställningen och det känndes som jag skulle trilla ner. Jag har ju min höjdskräck, som Robert tyckte var jättekul att utnyttja. Myyy.
Vi somnade vid ungefär fem. då solen hade börjat gå upp och det var en jättemysig horisont utanför Jens fönster..

Tog en bild med mobilen. Men då måste jag ju få in den på datorn. Ska se om jag hittar sladden...


Jag invaderade Jens systers rum eftersom hon hade blivit ivägkörd till en kompis. Jag låg fortfarande och sov när hon kom hem sen på morgonen. Uch, hämska jag, sno folks rum på det där viset. Jag kännde mig lite elak.

Jag vaknade precis när Jens, Julle och Emil städat klart inne i Jens rum. Det var fin tajming.

Sen hoppade vi ner och köppte fruksost. Vaniljyoghurt och "Start"...

Emil och Jens skulle Rollspela tillsammans med Isak, Mario, Joel och Erik. Så efter frukosten gick vi mot Joel-parken där vi skulle möta Joel och Erik.

Erik kom skuttande när vi närmade oss men Joel åt frukost så vi satt i hans trapphus tills vi blev bortkörda av en som bodde i en lägenhet bredvid. Vi tog vår tillflykt till en närliggande balkong istället, den fungerade bra som tak mot regnet. Där satt vi och kittlade varandra så vi slog huvet i väggen tills joel kom ut.

Då gick vi till Emil och inväntade Isak och Mario.

Vi fortsatte att kittlas där. Det har verkligen blivit en grej det där. Vi har tråkigt, vi kittlas! Simpelt och mycket roligt.

Men sen så skulle de sätta igång med rollspelet (typ 3 timmar senare än de tänkt sig) så jag och Julle begav oss därifrån, hem. Sen satt jag hos Matilda en stund och pratade lite och spelade the sims2.

Men hon skulle äta och jag skulla städa mitt rum så det blev inte så länge.


Ja.. det går ju som det går med det där städandet. Kanske borde sluta skriva nu så man kan gå här inne imorrn

              Jag hade tre Alien men nu har jag dödat båda två!//Cissi (Emils uttalande)

.

Kommentarer
Postat av: jähns

heh fett lång dag i fredags :S min syrra blev förvånad äver att jsut DU sov längst XD

2008-09-07 @ 00:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0