Buddah-fredag och Jox-lördag

Igår skulle jag till tandläkaren kl:07:50 men tandläkaren var sjuk.. så jag fick byta tid till 08:30 på tisdag.
Satt och var jättedjup och skrev dikter hela morgonen istället. tills typ en timme innan jag skulle åka, då jag satte mig vid datorn istället. Pratade med Aylin i typ 20 minuter sen stack jag iväg.
3 minuter efter att jag kom fram dök Jens, Isak och fisken upp.
Svenskalektionen bestod av att vår lärare pratade, om hur hon tyckte att hon var för speedad, i 45 minuter. sen fick vi skriva lite också. Puh..
Men sen drog vi gärnet (öh..) ner till Mongolian och åt där. världens matkrig bröt ut och det slutade med att alla hoppade på Jens med sina Chop-Stix för att han var ett sånt svin angående sin dricka.
Matilda hade svurit att döda oss om vi inte stog utanför hennes skola när hon slutade för tydligen skulle Cristoffer komma dit och det ville inte hon. Hon hade räknat ut att han skulle fly sin väg om vi var där, så vi åkte dit.
Vi mötte en sjuhelvetes massa människor som vi var för slöa för att hälsa ordentligt på. Sen drog vi iväg till Slussen för Isak och Robert kände för att hoppa runt lite i trappor. Vi andra satt nedanför och frös.

Jag var på Yoga också... Isak, Jens, Matilda och Julle följde med och satt utanför och pös. Sen satt vi kvar och pös ett tag efter att Yogan hade slutat också men sen skulle vi hem och äta var och en på sitt håll.
Efteråt åkte vi hem till Mario och tittade på film. Först såg vi "nr 23". Spookig film om att nr 23 finns överallt. sen började vi kolla på "the holy grale" med monte pyton. Men vi han inte se hela eftersom Matilda var tvungen att vara hemma kl.00.00 och jag var tvungen att åka samtidigt som henne... Julle och Jens följde oss till stationen, men de andra svinen stannade kvar.

Det var igår det.. Idag har det inte hänt så mycket. Jag har städat mitt rum och smsat med spridda människor om spridda saker. Tydligen kan jag inte sova länge på morgonen längre häller utan att matilda går och gör saker... Vi satte oss bakom garagen vid låghusen, på tidningskontainrarna som är där och pratade. Vi kom inte precis fram till något utom att det är basicly upp till Jens nu...
   Vi får se hur det blir på Måndag helt enkelt... //Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0