"jag vill ha en hamburgare"

Idag städade jag mitt rum! Normala människor skulle såklart inte kalla resultatet för städat. Men det var dammsugningsbart och det duger för mig. Tyvärr återstår det ett problem, majoriteten av alla grejerna som innan låg på golvet, ligger nu i sängen. Och det var där jag hade planerat att sova i natt. Vi får helt enkelt se hur det går med det. om jag är död imorgon är det altså för att jag inte sovit pga det...

När jag städat klart åkte jag in till stan och träffade Jens och Julle. Jens hade köppt byxor och en tjocktröja. det har ingen större roll i dagens händelseförlopp men jag nämner det ändå, det kan ju vara trevligt att veta om inte annat...
sen åt vi på "burger king" och stack till Gullmarsplan (respekt!) där vi skulle träffa Matilda. vi anlände till stationen 45 minuter innan matilda hade planerat att dyka upp. vi satte oss helt sonika på en bänk och väntade...
Sen kom matilda och då blev det joxigt ett tag... hon grät lite och vi visste inte riktigt vad vi skulle ta oss till. sen skrattade hon och vi blev jätteförvirrade.. sen så grät hon igen.
vi satt och var allmänt förvirrade..

sen så åkte vi hem.. jag skulle fixa pizza åt mig och tommy. jens julle och matilda förljde med till pizzerian. sen gick jens och matilda iväg för matilda skulle hem till sig. men vi mötte dem vid porten sen när vi kom.

Sen har jag bara suttit vid datorn hela kvällen. Aylin bjöd in mig till en gruppkonversation med massa gamla kompisar som jag snackat en massa med.. lite skojjigt.
jag kände mig dock lite joxig.. men det gick över sen efter att ha fått ur mig lite skit...
 
     **julians citat jag drog på vägen hem men inte minns vad det var** // cissi
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0