Ano...Watashi wa tokei dewa arimasen

Idag Tomtade vi hem till Isak och Spelade Smash... Anar jag ett mönster? Jens och Sigge förlorade vi på Tunnelbanan. De skulle komma sen men var trötta på vårt sälskap och stack till Bibblan med Emil istället. Men vi hade kul utan dem *Fnys* ... Isak ägde oss totalt, men vafan, jag är inte så tävligsinriktad att jag brydde mig om ngt annat än att hoppa runt och äta folk.
Sen hittade Isak Bullar i Frysen. Då blev vi ganska glada.. Nej, vi blev jätteglada såklart. bulle är fan asgott... drack 'Oboy' också. Haha! In alla som inte var där's Face!!
Sen skulle Julle hem och fira sin far på födelsedagen...

Grattis Julles fader!!

... så vi begav oss iväg och lämnade Isak halvt däckad i sin säng. träffade Agnes också, på torget vid tunnelbanan. Hon verkade allt trevlig..

Annars har det inte varit en så märkvärdig dag. Jag vaknade och var jätteförkyld, men gick till skolan ändå för jag ville inte missa massa skit. Men grejen var att jag var Hypad som fan, psykiskt. men jag kunde inte ge utlopp för min Hypighet eftersom jag typ däckade om jag rörde på mig, fysiskt. senare på eftermiddagen blev jag lite piggare.. men då var Hypigheten borta... Sånt är jefla frustrerande.



"Utinam barbari spatium proprium tuum invadant"
   ("Må barbarer göra intrång på din personliga yta"  på latin) // Cissi

Jo jag måste ju berätta om ägningen av torbjörn också... På datakunskapen satt vi och flummade och gjorde inte det vi skulle, för vi var för trötta och sega. Då kommer torbjörn och säger ngt i stil med "Jaha och här har vi det lilla Kinestetiska gänget"... Kinsestisk är då man måste göra saker för att lära sig... Vi hade ganska roligt åt det..


Kommentarer
Postat av: Julian

HAHAHA grym rubrik. Japanskainternskämt. Fuck yeah! xD



Ee, watashi wa bengoshi desu. Hahaha, bakari jo-kuing..

2008-09-18 @ 22:02:36
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Pappa hälsar "tackar" föresten. :)

2008-09-18 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0