Gladdag... Gladda(l)g .. hopsan vad klurigt ^^

Idag var det måndag (är fortfarande) och skola igen efter en trevlig helg...
Igår träffade Jag inte aspuddsfolket för första gången på väldigt länge känns det som...lite sorgligt. Men vafan.. det är väl lika bra annars spyr vi åt varandra snart...

Jag vaknade på morgonen (oftast gör jag det på vardagar..) och kännde att jag var glad som fan idag. Det var ingen specifik anledning jag hade att vara glad, som jag kom på, men det är alltid trevligt ändå.

Julle Hälsar föresten... häls häls.. ^^

Jo glad var det ja... Jag kommer till skolan och är skitglad för ingenting.. Dörren till Gympasalen var låst och vi fick sitta ute och vänta.. men jag var glad ändå.
Vi skulle göra hunden (Hata hundjäveln!!) på uppvärmningen.. men jag var glad ändå..
Sen spelade Demba skiten ur oss på Basket men inte fan dödade det mitt underbara humör...
Sammhällskunskaps lektionen lyckades inte häller mosa mig.. dock var den nära.. men Per satte på en filmsnutt i slutet som återhämtade mig..

På bilden satt vi I datasal och Joxade med Typsnitt.. Världens mest Oteckniska människa (Jag) fattade inte hur fan man skulle få text-strunten att bli som man ville. Gjorde mig ganska frustrerad (misstolka inte, Fortfarande Glad!) men jag lyckades tillslut..
Vi skulle ut på stan och leta efter färger så vi slutade en timme tidigare... Så vi tomtade bort till Burger King och köppte varsin Bkool (känns som jag inte behöver säga det där mer ens..) medans vi väntade på att Matilda skulle sluta. Isak blev tillbaka kallad från hemmet också. han dök upp bara sekunder innan jag skymtade andra Isak (från matrildas klass) 's kalufs i horisonten. Eftersom jag kan lägga ihop två och tre.. (23) så fattade jag att tomten i röd tjocktröja var matilda och att Fikusarna hade slutat för dagen...
Jag flög iväg över medborgarplatsens torg, som en svala en vacker vårdag. Jag svepte ner på mina stålta vingar och pokade Anna-Karin i sidan...
Hon flög upp som en Ruppad Utter. Vi flydde tillbaka till Jens, Julle och Isak som inte orkatr förflytta sig från Börjarkungen...
Vi satt där inne ett tag till.. sen blev jag Joxig och vi satte oss precis utanför istället. Det känndes som jag skulle svimma ett tag, men det blev bra sen...
Så åkte alla hem till sig och allt var frid och fröjd...
Fast jag hade fått fel människas tidningar så jag var tvungen att Joxa med det ett tag... Men det löste sig och nu ska jag försöka utöva utpressning mot mina Chefer för att få mer pengar eftersom vi löste problemet utan att de behövde lägga sig i... Gahhh! jag måste säg upp mig snart...

Försökte fixa med datakunskaps joxet ochså... (helvete.. Japanskaläxa hade vi väl?? Jag måste seriöst fixa ngt så jag har bättre koll på mina plugsaker) men det gick inte jättesmidigt... jag vill ha Julles familj! *gråta*
      Nej men nu får det vara slut för idag... //Cissi (wow vilket snyggt avslut på den..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0