Från oss alla till er alla en riktigt god potatisgratäng

Idag var jag hos tandläkaren. Missade första lektionen.
Varken Julle, Jens eller Isak kom ihåg att jag skulle dit så tandläkaren hoppade högt av förskräckelse när jag fick tre sms som undrade vart fan jag var ngnstans (det var altså inte smsen som undrade utan människorna som skickat smsen) ... "I am weak, pleas don't kill me" ljöd det högt från min väska.

På väg till skolan fick jag dela buss med en lågstadieklass som hoppade runt som... en lågstadieklass.

Mötte Aylin och Oskarr på Fridhemsplan... de skulle någonstans och göra någonting, men jag hängde inte med på vad det var så jag gick till skåpen istället...
Sen så hade vi matte. vi pratade om något jag inte hör om förut faktiskt... såklart har jag då glömt vad skiten hette. Men det var inte jätteviktigt så... Snodde ihop biologiläxan också medans jag väntade
Lunch... korv och räster från igår... Jag åt sallad och morötter.. mums.
Sen var det Biologi.. vi blev uppdelade i fredagsgrupper. Okreativa björn... Sten!! Okreativa Sten bara delade klasslistan rakt av, Jag är med Isak, Zorro och Oskarr... och en massa mer människor med men inte fan kommer man ihåg alla...

Japanskan flöt på rätt duktigt. vi lärde oss siffrorna (fan häller att vi gjorde... men vi försökte och lärde oss en del) få se nu vad jag kan ur minnet 0 zero 1 ichi 2 ni 3 san 4 yo 5 go 6 roku 7 kuu 8 achi? 9 ... 10 juu ... ganska bra gjort av mig.. Jaja

Efter skolan åkte vi till Medis, där satt matilda och läste (oj vilket sammanträffande!!) vi var nära på att inte se henne...
Vi åt varsin "BKool"  -känns så otroligt fåningt att beställa en sån-  nästan alla av oss. Sen dök Folk från Kärrtorp upp (Mario, Cicci, Emil (som är tillbaka från sitt live nu) och Robert) men Robert stal med sig Sigge och försvann lika snabt som han dök upp.
Vi andra drattade hem till Mario och spelade "Super Smach" (jag gissar antagligen fel på den stavningen men men..) Jag ägde inte Emil... men han hade ju spelat förut så...
Sov ett tag i soffan där också... va fan var jag så trött för?
Sen åkte vi hem igen.. var hemma till typ sju (Kuu) och pappa och tommy hade redan ätit... sen visade pappa det där tuffa matte-fuskingen som jag inte har berättat ett skit om förut.. jag försökte minnas den idag men lyckades inte... Nu minns jag den iaf... Yay!!

Sen delade jag ut tidningar och åt upp en av klubborna jag har kvar sen utsparken... otroligt konstruktivt..
Ja.. sen var det inget mer... läste min Svenska-själv-beskrivning förut (igår) med.. Såå bra var den faktiskt inte..
      "den man ligger med får bädda" sådet så!! //Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0