Dagen då jorden skulle ha gått under... men inte gjort än iaf

Jag provade en ny väg till skolan i morse vilket resulterade i att jag kom en halvtimme innan vi börgade. Eftersom jag vaknat kl 4 och av ren trötthet och förvirring slängt iväg ett sms till Jens.
Aylin dök upp, Hypad som bara fan. Hon hoppade runt mig som en pingisboll, vilket gjorde att jag kände mig ännu tröttare än jag var innan. Hon hade hält i sig en latte så det var därför hon var så speedad.
Sen kom folk och vi satte oss utanför klassrumet. Vi gjorde en nutidsorientering på Engelska (vi hade engelska-lektion så..) sen gjorde vi säkert ngt mer också. men inte fan att jag mins det.
Mattelektionen var mycket skojjig. ... glöm den meningen. det är visserligen sant, men att säga det ledde verkligen ingenstans så skit i skiten. Jag förökte få Julle och Jens att kittla varandra. men de upptäckte mig och slöt pakt emot mig. Jag blev sönder kittlad efteråt...
Elsa försvann på lunchen. hon var tvungen att prata med folk om hur hon skulle göra. byta eller inte. Jag ringde tandläkaren och bytte min tid från imorn till fredag kl 07.50! YAY!
På biologin såg vi en film. Den var väldigt sövande och med mina fyra och en halv timmes sömn i bagaget var det väldigt frestande att lägga huvet på bänken och dra ett par timmerstockar, Sten hade dessutom lämnat rummet. Men Julle höll mig vaken som tur var.
Elsa kom tillbaka och sa att hon bestämt sig för att stanna på Nacka tills vidare. Lite synd. Men det var väldigt kul att träffa henne de här två dagarna iaf.

Sen hade matilda smsat Jens och sagt att vi skulle komma och träffa henne vid Södra. Och eftersom vi är väldigt lätta att styra och inte hade ngt annat för oss satte vi oss lydigt på tunnelbanan till Slussen. Försent kom vi på att vi skulle kunnat åka en station till eftersom vi skulle sitta en stund på Medsch och äta "Bkool" innan matilda slutade.
När vi sedan gav oss iväg på den ca 200 meter långa vandringen bort till Södra fick jag för mig att det skulle vara skojj att skicka ett sms till både, Jens, Julle och Isak sammtidigt. Ngt jag ångrade starkt i efterhand när alla tre började Spamma mig med Sms. en halvtimme och 335 sms senare (varav drygt 250 var enbart från Isak) hade vi haffat matilda i porten och förflyttat oss till serieteket på Sergelstorg. Där låg vi i en hög i två bönsäckar och gjorde ungefär ingenting, vi knappt ens kittlades, i dryga tre timmar. Vi diskuterade en del djupa grejer, och bibliotekarien kom och hotade oss med en sax om vi inte höll käften, eller åtminstånde var lite tystare. Robert som hade dykt upp när vi satt och skrev Biologi-rapport stack lite innan. och Cicci dök upp också för hon var tydligen i närheten. Vid fem-sex tiden degade vi ihop totalt. Jag tror tom jag somnade ett tag när Julle masserade min hårbotten... Det känndes så iaf.

Sen ringde en arg moder till mig (det var faktiskt min egen arga moder) och grälade för att jag inte var hemma. så då bröt vi upp och åkte hem igen.

Sumering: Mycket trevlig eftermiddag
                                               "om ett ämne innehåller mycket energi är det ett energirikt ämne" -'Björn' //Cissi


Kommentarer
Postat av: Julian (tråkigt namn)

Hahaha, visste inte att du somnade. xD Kool... stavningsvits

2008-09-10 @ 22:42:17
URL: http://hotmale.com
Postat av: Anonym

Nös!! Jag kan göra fetstil i kommentarer!! OH YEAH!!!

2008-09-10 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0