Tråk-Måndag (förlåt)

Jag vakande i morse och ville verkligen inte vara med mer. Min hals hade totalkolapsat under de nattligare timmarna, under vilka jag hade lyckats få lite sömn. Jag släpade mig upp ur sängen  även fast jag inte hade lust alls. För att inte däcka ihop totalt var jag tvungen att vara extra färgglad.
När jag sitter på tunnelbanan mot T-Centralen ser jag Julle, Jens och Isak vid Sluchen. Tog nästa tåg så jag skulle få sällskap.. det behövde jag.

Var inte med på Idrotten i speciellt stor utsträckning.. spelade lite golf och kastade frisbee med inte allt för stor entusiasm.
Finns inte jättemycket att säga om idag igentligen... både jag och jens var på inte toppenhumör så det fanns en trist stämmning som vakade över oss hela dagen även om vi gjorde vårt yttersta för att jaga bort den.

När jag kom hem var det inget som höll stämningen uppe längre så jag bröt ihop ett tag... julle fick trösta mig.

 uch va trist inlägg det vart... vi måste pigga upp det på ngt vis.

       Det var en gång två tomater som gick över en väg så blev den ena tomaten överkörd, då sa den andra:   -Men gud va du var orginell då...
  
   Ja lite roligare kanske det vart... näh.. jaja //Cissi

Kommentarer
Postat av: Julian

Mjööö, jag suger på att trösta!!

2008-09-15 @ 20:46:15
Postat av: cissi

nejdå... pyttskit att du gör... det är bara jag som suger på att bli tröstad

2008-09-15 @ 22:02:11
URL: http://onelifemylive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0