Sõ desu, watashi no namae wa chichiria desu

Just tillbaka kommen från min trevliga tidningsrunda... Min dator vill inte sammarbeta med mig idag (passande dag att hata mig på eftersom jag ska vara klar med Datakunskaps arbetet imorrn) men jag tror att det löser sig snart...
Idag så... Nej men nu slutade den hänga sig (its weard.. när min dator hänger sig funkar inget utom just Msn och bloggen^^)



Joxijox...

Damtada.. bajs på datorn.. trallala



uch vad tråkigt det är med datakunskap...


Hah.. nu orkar jag inte datakunskapen mer... sidan jag använder mig av fungerar inte.. den är hängd. så jag mailar det jag har skrivit till mig själv och tar det på lektionen imorgon...
Julle kan hjälpa mig, han som har blivit så väldigt bra på allt vad datorer heter nu tydligen. (haha.. snylt,snylt)


Sådär ja!! Nu kan vi börja engagera oss ordentligt i det här..
Idag så var det en kort dag... vi startade morgonen med det exotiska språket kallat Engelska. Fick reda på precis allt som finns att vet om trafik.. fråga honnom bara.. hoppsan.. Nu vart det trolle.. förlåt... Jo.. Anders Almighty berättade för oss unga och dumma om de Substantiv som är oräknebara i det Engelska språket. tex "Sheep"  one Sheep, many Sheep...
Efter den otroligt givande lektionen (låter jag sarkastisk? så är det inte) så placerade vi oss i koridoren (efter att ha införskaffat de läromedel som nästa lektion krävde, dvs Mattebok och block) där stod vi, 30 pers på en yta som inte var alltför mäktig i kvadratmeter räknat. Ut ur lärarrummet intill stormar Attila i hela sin majestät. Han tittar förvånat på oss och säger "varför står ni så nära varandra??"
Gissa vem som börjar asgarva för att han låter så jävla rolig, Gissa vem som skrattar så hon gråter och knappt kan stå, som fnissar för sig själv resten av lektionen, som hälften av klassen undrar vad fan det tog åt, 'okej, hon är sjuk i huvet' .. Jo jag såklart... men inte my defence.. det var Jävligt kul!
På lunchen diskuterade vi inte så mycket.. jag tror att någonting djupt kom upp, men jag minns inte vad det var. Vi pratade mest om bråket på Julles blogg...
Sen var det Biologi.. Zorro kom och distraherade mig med sitt roliga hår.. Det är rysningsfaktor 4000 på det..

När barnfängelset stängde för dagen åkte vi i samlad trupp till Isaks boning... Vi gick faktiskt från Midsommarkransen (stannade hos julle och käkade rostade mackor först iof) på vägen hände ngt jag tängte ta upp.. minns fan inte vad det var (Anteckningsblock din underkuvade äppelkärna) Vi hittade fina löv och en vägg full av murgröna. Så blev vi nästan överkörda av Stefan i En OKQ8-bil... men i sista sekunden lyckades vi slänga oss ner i kloakerna. Vi kunde inte ta oss upp igen just där så vi fick vandra ngra km i avloppsvattnet innan vi kunde klättra upp genom Isaks toalett.
Cicci dök upp hon försökte lura med oss in till stan men den gubben gick inte på oss. vi var fast beslutna att stanna i isaks trevliga hem, så Cicci fick ta stan till oss istället. Mario, Robert, Rebecka och Emil fick komma skuttande... Det blev ett himla liv.. ett tag iaf.. Sen flyttade alla in i Isaks rum och det blev inget liv alls, i vardagsrummet där jag höll till iaf.
Sen så vid halv 6 ungefär så skulle Jens gå hem. Jag, Julle och Mario kände att vi inte stod ut utan hans sällskap så vi hängde med.. inte hem till honnom men bort från Isak iaf.
Dragningskraften från Willys var för stark.. vi kunde inte motså utan sögs brutalt in i butiken.. En påse "Risen" övermannade mig och tvingade mig att ta hem honnom. Han hade choklad, Jag kunde inget göra...
Mario stal mitt kort också... men jag fick tillbaka det (onödig detalj)
Sen så tampades jag med Min dator ett tag när jag kom hem.. försökte göra Datakunskaps tjosset, men datorn ville inte att jag skulle det så jag fick skriva om det jag hade istället. tröttnade på det och Ritade lite Hiragana på min japanska mapp "japanska språket" "um..." "JA!!" "jag" "jag är student" och "jag är Chichiria" står det på den nu ^^ och en ful liten bild...


Sen gav jag upp allt vad läxor heter och skrev ett blogginläg istället, det värkar som om det är som om det är på väg att ta slut nu också så jag får väl tacka för mig .. varsågod, sluta skriv nu!  //Cissi


Kommentarer
Postat av: Julian

Hahahahaha, fett skoj inlägg! XD Jag gillar Trainspottingliknelsen (toalettbiten).. Det här kommer du få i ett sms också, bara så du vet.

2008-09-24 @ 23:09:39
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0