NU JEFLAR!

Nu får vi skärpa oss Julian! Kvaliten på vårt bloggande dalar. (inte en pik mot dig och ditt bloggande, men du har ju sagt det själv så jag hakade bara på)
Jag läste precis igenom ett av mina gammla inlägg (inte äns tre veckor sen.. Oj va gammalt!) och det var mycket skojjigare.
                          Så nu fan ska det bli ändring här... Vilken jefla press jag satte på mig själv nu. Uch va jobbigt.
                Nej det här har jag inte nerver för.. jag kommer tillbaka sen när jag har lugnat ner mig.

Kommentarer
Postat av: krukväxt: tulpan

STAY CALM!!!

2008-09-08 @ 19:50:18
Postat av: Krukväxt of Doom!!!

ELLER HUR!!! HÅLL DIG LUUUGN!!!! AAAAHH!!!

2008-09-08 @ 21:32:51
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: Krukväxt of Doom!!!

MJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

2008-09-08 @ 21:33:42
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: cissi

haha Skriker ni ^^

2008-09-08 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0