Tråkigt inlägg.. vart tog jag vägen?

TORSDAG!!!!
jag tycker inte direkt om torsdagar. torsdagar och måndagar är nog de värsta dagarna. De är långa och så innehåller de en Sammhälskunskaps-lektion. Sammhälskunskap är inte roligt, det är tråkigt. ganska mycket tråkigt tom. Fråga inte varför, det är bara så jag fungerar.
Fast Japanskan är iof kul, och matten med. Sen slutar vi inte så otroligt sent om vi inte har resurstid. och så har sär-klassen fik på rasten innan om vi har resurstid. Måndagar har vi ju bild också, det är inte tråkigt, även om det kan kännas trögt sista lektionen.
Jajaja...
Japanskan var trevlig, Läxförhöret gick väldigt mycket bättre än det kändes som det skulle komma att gå sekunderna innan jag kolladde på papperet. jag tror jag fick alla rätt, utom kanske "utbytesstudent"... men vafan. hur ofta kommer jag att säga det? jag behöver plugga på de första glosorna lite igen. Det här vill jag ju verkligen lära mig nu när jag har fått en frech start.
Samhällskunskapen nästa, vi fick lyssna på statestik om inochut-vandring i sverige under de senaste 60-70 åren... jag orkade göra anteckningar så jag lärde mig nog någonting... (mitt plughumör är försvunnet.. jag vet inte vart fan det har tagit vägen..)
Vår otroligt rara data-torbjörn gav oss uppskorv till imorgon kl 08.30 med att lämna in datakunskapsuppgiften (fan jag måste ju göra klart skiten ändå)
På matten förklarar Attila att vi ska stoppa pensionärerna i parenteserna och så suckar han åt Diego som inte förstår när han skriver som han gör.
Sen såg vi en jobbig film om jobbiga situtioner och knark...det var allmänt joxigt för killen som inte fattade att han bara gjorde saken värre för allt och alla, mest han själv. I slutet norpade han sin son och drog... det var lite hjärtat på rätt ställe men hjärnan i stortån -stuk på det hela...
jag mådder half efter den filmen. Idag var det "läx-dag" så vi stack alla hem tilll sig. utom jens som skulle säga hej till matilda så vi fick sälskap till Årstaberg för Matilda var tydligen hos Anna-Karin och tomtade...
Jens fick mig att börja tänka på en massa grejer, grejer som jag egentligen vill tänka på men som jag sett till att inte göra... fan då Jens...
Sen blev jag tänkig resten av eftermiddagen/kvällen...
Jag och matilda gick runt i årsta och pratade om saker... massa olika saker, matilda var känslosam som fan. hon typ var skitförbannad och sen plötsligt skitglad.. jag blev nästan rädd..
Men jag fick gömma mig bakom Julles otroliga mansfysik så det gick utan några större missöden.
Sen så pratade jag lite mer med matilda... på msn den här gången...
Jag var lite vilse hela den kvällen... uch... va jobbigt... fast vafan. vilse går alla då och då, jag hittar nog hem igen snart..

     Nu så går mina stöttepelare och lägger sig så då får det vara för ikväll //Cissi

Kommentarer
Postat av: anonym

hah förlåt xD

2008-09-25 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0