Ganska vanlig dag

Undrar om jag kommer ihåg så mycket av idag. det känns inte så.
 
Blev av någon anledning klar tidigt i morse och fick iden att prova en ny väg till skolan. den gick snabbt som in i hela helvete så jag var framme vid idrottsplatsen 45 minuter innan vi började!! Jag satte mig mitt på fotbollsplanen och mediterade för jag hade inget bättre för mig. det tog ett tag innan jag kom in i det, blev störd av diverse saker. flygplan, och människor sóm luftpokade mig när de trodde att jag inte märkte ngt (det gjorde jag iof inte häller så..)  Men efter ett tag slutade jag känna mina händer och ben. det var inte så det känndes som jag lyfte från marken (har hänt mig en gång hittills) men det känndes som om mina armar flög högt över mina knän fast att händerna låg och vilade på knäna. ett tag var det nästan så att huvet lyfte från kroppen också.
Sen ropade Sabina på mig och det var lika bra för vi skulle börja så jag reste mig och jojnade resten av klassen. blev ganska skitig om baken av att sitta på grusplan. men det fick funka.
 Vi slapp gå tillbaka till skolan den här gången utan kunde placera våra lata rövar i tunnelbanan istället. fast jag tror iof att vi stod upp.. Jaja.
På klasstiden satt vi och pokade varandra bakom pelaren som någon dum jävel tyckte skulle stå mitt i klassrummet.
Det är väl igentligen det vi gjort idag mest, kittlat varandra. hoppas vi inte tröttnar på det bara för det vore sorgligt. ska testa att inte kittlas alls imorn, får se hur det går.

Vi hade bild idag också. Halva gänget tyckte det var jättejobbigt att heloestet-puttarna slutar så mycket tidigare än oss så de stack och pratade med läskiga studievägledaren och skulle se om de också kunde byta till heloestet.
The rest of us (jag, julle, jens, oskarr, ella och sabina) satt kvar och suckade åt dem. sen ritade vi reklambild för en alternativ giljotin med en stor brinnande gasboll som.. ja.. det där som man dör av...

Matilda har inföskaffat traditionen att kittlas på medis på måndagar så när vi tröttnat på att fluffa runt i bildsalen stack vi till medis. där mötte vi matilda och mario. inget speciellt hände. vi kittlades som planerat ett tag och sen åkte alla hem till sig. ganska ointressant, men kul var det iaf.

Det var nog allt för idag kan jag tänka
         ha an mjööket trevlig kväll.. //cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0