Eternal sunshine of the spotless mind

"Sand is overrated -it's just tiny little rocks"

Jag såg just en film. Den var väldigt hätfig. Gripande, in a weard kind of way. Och trevlig musik hade den med. Den kanske inte var så speciell egentligen (lite butterfly effect och lite nr 23 över den. Fast ändå var den helt olik) men just nu fungerade den så bra. Gillade den mycket. Fan att vi raderade den, jag vill se den igen...

Det hadlade om en kille som raderade minnet av en Tjej (hon hade gjort det först) och det gjordes liksom medan han sov. Kanske halvvägs egenom ångrade han sig och försökte stoppa det hela, han försökte ta kontakt med läkaren, men han sov så det gick liksom inte. ist försökte han spara henne i ett minne som inte skulle raderas.
Den var snyggt gjort tyckte jag. hur han liksom återupplevde minnena, fast han visste att han skulle glömma dem. typ. XD

Den var tuff. Det var väl mest det jag tänkte förmedla...
 (och Jim Carrey är alltid bra ^^) http://www.youtube.com/watch?v=WIVh8Mu1a4Q
 Jag tycker jag borde lära mig lägga in YouTube-videor på bloggen :\
Puss å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, den filmen är skitbra! Den gick på tv för nån månad sen så jag har den inspelad, tror nämligen att jag måste se den några gånger till innan jag fattar allt som hände, den var ju ganska rörig :P

2009-04-14 @ 17:25:16
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

Hjälp! har jag gjort komentarerna blåa!!

Agnes: Ja, jag spelade också in den. fast jag raderade den efter att jag hade sett den (pappa raderade den :\)

2009-04-14 @ 20:09:57
Postat av: Julian

Den vill jag se. (känsloladdad kommentar :))

2009-04-14 @ 22:11:30
Postat av: Sigge

Den e bra som fan tycker jag! Venne om jag såg den på tv eller hyrde den, men jaja!

2009-04-14 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0