idag

Idag har jag vaknat
idag har jag klivit upp ur sängen och in i köket för att äta frukost
idag har jag insett att jag har ont i huvet, skippat att äta frukost och gått och lagt mig igen
idag har jag vaknat en andra gång vid halv tolv-tiden och insett att det känns fånigt att dra till skolan och hinna dit till sista halvan av sista lektionen
idag har jag ätit rester av stugsistan till lunch (Stugsistan, ja det heter så, även i obestämd form)
idag har jag spelat chrono trigger, jag har faktiskt kommit längre än julle har nu
idag har jag tvingat hit julle för att ge mig anteckningar från biologin, som han inte skrev...
idag har jag pluggat japanska med julle, vi har prov imorgon
idag har jag varit ute och frusit i ungefär en halvtimme innan julle skulle hem och jag själv in och värma mig
idag har jag upptäckt att julle glömt sim mobil i min lägenhet precis efter att han stack för att julles mamma ringde och frågade vart han befann sig
idag har jag ätit spagetti och köttefärssås till middag
idag var pappa sen till maten
idag åt jag inte någon banankaka till efterrätt. den smakar raggmunk.. urk!
idag satte jag mig vid tv:n och the simpsons efter maten
idag såg jag på the simpsons, Chuck och 2 & ½ men mellan halv 8 och 10
idag fungerar mitt internet
idag bestämde jag mig, efter att julle föreslagit det, att jag skulle skriva ett blogginlägg, det var ju ett tag sen
idag upptäckte jag hur otroligt frustrerande det är att skriva ett blogginlägg på det här viset, och antagligen är det inte speciellt kul att läsa häller
     ~*>hej Aylin<*~
Puss å Knull //Linus


Kommentarer
Postat av: Monika

Haha fett snyggt XD :)

2009-04-20 @ 23:30:44
Postat av: äilin

heeeeeeeeeeei cissi :D:D tihi

2009-04-21 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0