NÄE!!

Är du:

Arrogant: Vad är det det betyder egentligen? jag vet att det anses som dåligt, men jag vet inte exakt vad det är. :\

Osäker: Inte så mycket, det beror lite på vad det handlar om... men ganska sällan

Trött: I allmänhet, Ja... för tillfället; nej
Intressant: Det beror på hur man känner för långa historier utan poäng

Smart: Ja helt dum i huvet är jag inte. men smart? det finns så många sätt man kan vara smart på jue...

Barnslig: Ja det om något, och det är jag stolt över

Liten: Jag var mindre förr... *snyft*

Lätt: i motsats till Tung eller Svår?

Skoltrött: Ja, det är ganska störigt 

Rolig: jag tycker det iaf.. fast det är ingen som skrattar när jag säger ngt roligt *se liten och ledsen ut*

Pratglad: Om jag blir osäker kan jag börja babbla som fan. Annars tror jag inte jag pratar såå mcyket... eller?

Frågvis: Vadådå?

Organiserad: Hah! jag försöker

Hälsosam: Ne..

Blyg: det beror på, ibland kan jag bli väldigt blyg, men oftast inte...

Attraktiv: ...

Lätt uttråkad: Ne, jag tror jag är ganska svår att tråka ut. det känns som jag nästan aldrig har tråkigt. sen kanske jag säger att jag har tråkigare än jag har ibland, fast det är nog mest för att det känns som det blir intressantare då... :\

Vegetarian: Nej, men jag undviker att äta oviltkött ganska mycket

Besatt: näe

Pålitlig: jag hoppas det..

Filosofisk: Ja ibland blir jag väldigt djup av mig... Hundar och Katter och sånt...



Har du..

För många vänner: Jag är jättenöjd med mina vänner, eftersom de känner varandra så kan jag umgås med alla på en gång. annars hade det kanske vart lite mcyket att hantera

Förföljelsemani: Haha, ja när jag kommer att tänka på det

Tvångstankar: Ja en jävla massa, fast det är mest på skojj 

Färgat håret: Aa... fast inte just nu

Brutit några ben: Nope, Bara armar (HÖHÖ!! nej det har jag inte XD)

Några piercings: öronhål?

Egen dator: Aa.. fast jag ska få en ny

Gjort bort dig rejält: Inte som jag minns, faktiskt så har jag inga som helst minnen av att jag har tyckt att jag gjort bort mig. inga pinsamma minnen alls! det är synd, såna är kul :(

Bra självförtroende: Ganska.. Fast jag tror att det verkar som jag har bättre självförtroende än jag har :\

Komplex: Oh ja. jag tror att jag har en gigantisk stortå..

Sagt jag älskar dig till någon idag: Näe :\

Varit kär: Tror det..

Blivit kär i någon på nätet: Nej, fast småföräslkad tror jag jag har vart

Dumpat någon: Nej, aldrig

Stulit någonting: Ja, faktiskt ganska mycket, Fyy på mig

Gjort något olagligt: Nej, jag är snäll (A)



Vem..

Saknar du: kalle :\ har inte träffat honom sen i somras :(

Vill du döda: En extremt ful unge på dagiset här utanför

Rörde dig sist: Vet inte... tommy?

Slog du sist: haha, Tommy ^^

Kramade du senast: Julle?

Skrev du till sist: Julle

Gjorde dig riktigt glad senast: Ehm... Vet inte, när var jag riktigt glad senast? Torsdags-kväll? Tisdags? fast då var det inte pga någon :\ jag tror det får bli Robert..

Fick du sms från senast? Julle :)

Ringde dig senast: Mor tror jag...

Ska du gifta dig med: Äggbert :)


Kommentarer
Postat av: Julian

Förlåt mig men jag måste säga att "Hundar och Katter" så fan heller är djupt! Jag är humorbefriad och förstår inte att du skämtar! Guuäähhh!!!



Fett nice lista :) (inte bara frågorna, svaren också xD)

2009-04-04 @ 22:12:40
Postat av: Linus

Puä :) Dun är gullig

2009-04-04 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0