disney

Är sjuk idag. Gårdagens strapatser var väl mer än jag kunder hantera antar jag. vaknade klockan sex, då klockan ringde, och var så jävla torr i halsen att jag inte kunde få ur mig ett ljud fören jag hade druckit en halvliter oboy. Fast jag hostade så mycket att mamma gav mig utegångsförbud tills det är borta... första gången jag haft utegångsförbud faktiskt.
Så här sitter jag och tittar på Pocahontas och Skönheten och Odjuret och Lipar skallen av mig XD. Det är därför disneyfilmer är bland de bättre filmer att se ensam. Min kudde är genomsur ^^

jag gjorde en gullig Quiz XD om vilken Disneyprinsessa jag var (hittade den när jag letade upp de här bilderna) och jag var en blandning mellan Jasmine i Alladin och Ariel i Lilla sjöjungfrun ^^
Nu ska jag kolla vilken pixar-karaktär jag är (älskar fåniga Quizzar :)) Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0