lite bilder också

Igår spenderade jag hela dagen med att ta hand om en sjuk Julian. Att bo i ett hönshus, med en galen storebror och en uppenbart sinnessjuk mor, det kan inte någon må bra av. Att dessutom ha mig som flickvän och vara tvungen att hålla mig under ständig uppsyn. Jag klandrar honom inte för att han är sjuk.
Och promenaden i fredags. Det kan inte ha varit någon höjdare, med det sällskapet. Stackars Julian. (*puss* ^^ )
(ingen får tro att jag hatar dem nu (jag föredrar sällskap som man blir sjuk av ^^ ).. *ynklig*)

jag har börjat läsa One Piece, den är bra. Julle har bok 1-11 hemma hos sig och jag började läsa dem när han var sjuk hela dagen. nu är jag fast! har inte hunnit läsa så mycket idag dock för  jag har varit ute hela dagen. (FINAST VÄDER!) Satt på balkongen hela förmiddagen och sen gick jag till Aspudden för att sitta på Taket till Handlarn ( inte Ica? :( ) med Jens Sigge Nevena Sandra och Gabbe. vi drog runt nere vid husen vid hamnen vid sjöberget ( jag minns inte vad det hette :( ) det fanns stövvvvlar där. de var jättefina. just nu funderar jag om jag orkar ta fram bilderna från kamerna...


jag orkade!

så unga och har redan misst tron på livet
så unga och har redan misst tron på livet (det var faktiskt någon där nere som trodde de skulle hoppa)


vi hittade "Stövlarna" de legendariska stövlarna jag hörde talas om som barn (6 och en halv timme sen (23.00))


Stövlar har också familjer ^^


Sigge och Jens GUNGAR!!! (det fanns ingen gunga till mig *snyft*)



Vi lekte en stund i fruktparken också efter att jag snott min brors happy-meal-kuponger och köpt happy-meal till oss. (Vi fick faktiskt in oss alla fem (jag, Sigge, Jens, Emil och Kalle) i ett av päronen)

(nu har Centrerings-knappen låst sig (kurvstils-knappen gjorde det en gång om ni mins det inlägget) så jag får ta avslutet såhär..)

Trevlig dag iaf.. :) Puss å Kull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag ser bara mongo ut på EN bild! Woho!

2009-05-01 @ 18:39:58
Postat av: Julian

Hahahaha måste säga att jag gillar bilden som "den utmanande hanen" (Sigge) på stövlarna. xD Och Jens ser ut som världens familjefar i päronet.



Fuck, jag ville också va med :(

2009-05-01 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0