Boo

Jag har börjat använda min mobil som väckarklocka igen (jag har flyttat på min säng och då hamnade de andra väckarklockorna så långt bort och jag orkar inte gå upp ur sängen för att ställa dem på kvällarna, därför är det mobilen som får gälla) men som jag vid något tidigare tillfälle har nämt tenderar jag att kasta den i väggen (man tycker inte om väckerklockor!) och dessutom kan man snooza i all oändlighet med mobilen, vilket resulterar i att jag går upp en timme senare än jag borde och får ganska bråttom.. Och allt tar så mycket längre tid när man har bråttom. klä på sig, duscha, kamma sig, packa skolväska, borsta tänder.. allt det tar en kvart om man har en timme på sig. det det tar en halvtimme om man har en halvtimme på sig. Jobbigt.
Just nu ser jag på Monsters inc på Youtube :) länge sen jag såg den, den är kulig faktiskt...
  Ihihihi ^^ men nu ska jag stänga ner det här //Puss å Knull


Kommentarer
Postat av: Julian

Berätta om den nya datan!!!



Rubrik från Dragon Ball! Onödig kommentar!!!

2009-04-18 @ 22:53:26
Postat av: Sigge

"...de andra väckarklockorna så långt bort..." OOOOHHH YEAH!!!! That´s where the money is at, yeah!!!

2009-04-19 @ 02:38:43
Postat av: Anonym

intressant. men som jag sagt så måste du sluta vara så våldsam cissi!

2009-04-19 @ 20:46:30
Postat av: Linus

julle: Hjälp :( du skriker. jag blir rädd gömmer mig

Aylin: Hahaha.. Men jaja

2009-04-20 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0