jag orkar inte ens försöka hitta på en rubrik till det här...

Lovar du att vara ärlig? gud nej... man ska bara lova sånt som man kan hålla, det har mamma sagt..
Du heter: Lars-Ingvar Lars-Ingvarsson
Smeknamn: Linus eller Cissi
Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på vad jag är ledsen för... men "trollkarlen lurifix" funkar alltid
Beroende av:  Psykisk mosning
Vem behöver du mest just nu: Tommy, annars får jag ingen lunch
Vad tror folk om dig? Att jag är en tjej på dryga 16 år med blont hår och blå-gröna ögon. att jag bor i Årsta med mor och far och en bror som lagar mat åt mig på loven. att jag går på St. Eriks gymnasium, klass Nv1b. 
Stämmer det? Nope, jag är en utbytesstudent från nya guinea. som inte kan språket och ger pianolektioner tre gånger i veckan för två kronor i kvarten.
Vad får du oftast komplimanger för? Varför känner man sig självgod när man ska svara på den här frågan? dumt!
Hur imponerar man på dig? Man är egen. Ju egnare desto mer imponerande.
Brukar du skratta för dig själv? Oh ja, patetiskt ofta :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vet inte, jag raderade det för två-tre timmar sedan :(
Var bor du? En flyttkartong bakom minigolfbanan i Tantolunden
Trivs du där: Som fan, luftkonditioneringen är guld
Sprit, cider, vin eller öl: Bara på vardagar
Brukar du bli för full: Nej, jag dricker med måtta (XD)
Är du allergisk i mot något: fotsvett..
Har du haft sex idag: nej. vi på syjuntan har avlagt ett kyskhetslöfte
Nästa mål i ditt liv: Pasta och köttfärssås
Hur svarar du i mobilen: "Hopp"
Sov du ensam: Ja, jag lyckades äntligen komma på ett sätt att sätta den lilla sändare som staten opererar in i alla barn nu för tiden, ur funktion. Nu är det ingen som spionerar på mig längre.. Mohaha!!
Brukar du komma i tid: det beror på vilken tid..
När mår du bra: När det är fint foto-väder.
När blev du fotad senast: 22.45 igårkväll. precis innan jag förstörde sändaren...
Hur känner du dig nu: Förkyld som fan. Men det får man räkna med när man just slitit sig oss från statens kontroll
Vanligaste färg på dina kläder: Alla :)
Vad tycker du om fötter: Livsfarliga, de är där sändarna sitter. Jag har huggit av mina :)
Vad saknar du: Mina fötter :(
Hade du en bra kväll igår: Bra på sås sätt att jag gjorde mig fri från statens kontroll. Dålig på så sätt att jag nästan förblödde när jag högg av mig mina fötter..
Favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice, eller Oboy ^^
Rakar du benen: Nej, jag har permanent brännt bort allt mitt kroppshår för två år sen när jag trodde att sändaren satt i håren... det var ganska dumt av mig
När brukar du oftast gå och lägga dig: fram tills igår kl 22.45 har jag inte sovit på 1 och ett halvt år.. Då jag insåg att jag hade fel angående sändaren i hårstråna.
Är du blyg? inte så..
Sysslar du med någon idrott: Ja, jag spelar minigolf varje dag..
Vill du hellre ha mail än brev: De kan båda kontrolleras av staten om man inte levererar breven själv...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nää
Har du spytt offentligt: Ja... iaf en gång som jag minns. Jag hade migrän och låg och sov på en bänk vid årstaviken. Matilda kom och hämtade mig...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag vore kille skulle jag kunna sitta inne på killarnas omklädningsrum utan att behöva gömma mig under en handduk. och utan att behöva slösa 50 kr i böter varje gång jag blev påkommen. det hade varit förskräckligt praktiskt :)
Är du nöjd med ditt liv: Jo då... jag skulle inte levt det annorlunda om jag fick göra om det (förutom att jag skulle huggit av mig fötterna lite tidigare)
Vad gör du i morgon: Firar att jag vunnit 2 och en halv miljon på bingolotto
Vad är det värsta du vet?: sjukhus är bland de värre iaf
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: oj... det är massa olika. i snitt så gör jag nästan av med min månadspeng varje månad så... 150 kr ungefär?
Vad behöver du just nu?: Mer bandage. de jag har nu håller på att bli för blodiga
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: jag kan fan inte kändisar... Julle tycker Michael Palin är snäll och det är ju bra :)
Vad längtar du till?: jag lever i nuet *fnys*
Vad använder du för shampoo?: Ett jättefint natur-mojs-shampoo
Vad är det finaste du fått?: Livet
En speciell dag du minns: Jag minns många dagar.. jag minns 27 september... jag fick godis av julles Mamma
Hur gammal är du: 11 månader och två dadgar yngre än Jens
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om de flästa faktiskt
Om fem månader: ... Har jag lyckats rymma tillbaka till Nya Guinea och har tre barn och en cytrehjuling (det fjärde barnet var vi tvugna att äta upp när det var svält)
Du samlar på: Särskilda Armband
Gröna eller röda äppeln: Beror på vilket rött och vilket grönt. Mitt favoritäpple är rött. men jag gillar gröna bättre i allmänhet
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jan-rune, han går alltid att prata med för han är aldrig anledning till att jag är arg/ledsen
Gillar du golf: Ja, minigolf
Vilken tid gick du upp idag: Jag har inte gått upp
Har du strumpor på dig nu: Nej, jag har inga fötter
Vad ska du göra ikväll: Ingen aning. har jag tur finns det någon som vill förbarma sig över mig, fast att jag är förkyld och fotlös
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, jag är en snäll utbytesstudent *pyppyeyes*
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta hem till Nya Guinea och köpa fyra barn och en trehjuling
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 11 och 5 (jag går sällan upp när jag vaknar)
Har du piercing: Nej, staten kontrollerar dig genom piercings
Vill du gifta dig: Jag vet inte vad det ger för förmåner, skulle behöva läsa på det innan jag uttalar mig
Vill du ha barn: Isåfall adoptera
Solar du ofta: Nej... fast jag latar mig en hel del i solen på sommaren och det har samma effekt :\
Är du bra på att laga mat: Hahahahaha... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Ha.. haha.... .. jovars
Vad dricker du helst när du är törstig: Det beror ju på...
Vilken är din favoritglass: Gammla Calippo :( den finns inte mer :(
Tror du på ett liv efter döden: inte ett 'Liv'.. men någon sorts medvetenhet, tror jag
Vad äter du helst när du ser på film: smörgås-rån med milda och hushålsost. fast det är så omständigt så jag brukar aldrig orka göra det :\
Har du tandläkarskräck: Bara om jag vet att de ska borra eller bedöva. det gör så jävla ont! annars hatar jag att ha tandläkartid för att jag avskyr att ha uppbokad tid
Är du morgon- eller kvällsmänniska: jag vet inte... jag har inte sovit på 1 och ett halvt år
Vilken ögonfärg har du: svart
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, äckligt många gånger
Röker du: nej, då sprängs jag.
Senaste låt du hörde: en cover på "Hey Jude" jag har börjat lyssna väldigt mycket på beatles...

Kommentarer
Postat av: Julian

Men hahaha om den 27:e! XD Fast du rädade dig själv på den sista... <33333333333333333333333333

2009-04-12 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0