Så jävla bra inlägg så det inte är klokt!!

Nu jävlar ska jag skriva ett inlägg! Ett långt, intressant och Roligt inlägg! Det ska bli så jävla bra så det inte är sant. Har jag min svenska bok här hemma? jag tror fan inte det...
Iaf, inlägget, det ska bli det bästa inlägg ni någonsin varit med om era patetiska ursäkter till människor (inte du Aylin (jag kommer på ibland att Aylin faktiskt läser min blogg då och då, jag brukar inte märka det och därför tänker jag inte på't) du är snäll)
Frågan är bara vad jag ska skriva detta inlägg av awesomness om.. :\ Jag skulle kunna skriva det om att jag har spelat en massa Chrono Trigger idag, och att jag och Julle var och köppte nudlar. Eller om att Jeff Dunham kommer till Kistamässan imorgon, men att det är slutsålt. Eller så kan jag skriva om att jag såg Chocolat (stavning?) igår med Matilda och Julle. Men egentligen spelar det ingen som helst roll vad jag skriver om, för jag är så bra idag att inlägget kommer bli Sjukt bra vad jag än skriver om. HAH! fast nu tror jag inte att jag orkar skriva, det här tröttade ut mig. och jag är faktiskt förkyld...
   puss å knull iaf //Linus


Kommentarer
Postat av: mjoelin

jihpiiie mwihi, jak er soet å snel!

2009-04-07 @ 22:03:02
Postat av: Monika

Hej, det är Julian. :)

Hahahaha, awesome inlägg xD



Aylin, läs min blogg också annars skär jag mig... :(

2009-04-07 @ 23:53:13
Postat av: Linus

mjoelin: Haha ^^ Idd U are (läs inte julles blogg (hihi^^))

Sven: ^^ Haha jag sa ju det xD

2009-04-08 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0