Prips

Igår! jag hatar att det byter dag vid midnatt (-.-) rättare sagt hatar jag väl att midnatt befinner sig klockan 12 på natten. Då är jag vaken och det är förvirrande att vara vaken när det byter dag. det känns som "idag" men det är egentligen "imorgon"... yeah.
igår vaknade jag hos julle, åt frukost/lunch och begav mig hemmåt vid 6-tiden för att äta middag. Emil hade smsat tidigare under dagen med avsikt att försöka träffas och hitta på någonting. När jag kom hem laddade jag min mobil så att jag kunde konversera direkt med honom och inte via Julle (vilket jag iof inte gjorde spec...) han och Sigge kom hit och vi såg på "a beautiful mind". Jag trodde inte jag hade sett den, men den skred mot sin mittendel, som de flesta filmer gör i något skede, upptäckte jag att jag kände igen den. Sen när det var kanske en halvtimme kvar eller så så slutade jag att känna igen den igen (XD) den var bra iaf :D efter filmen hade Emil och Sigge ett litet gay-moment i min soffa, och sen körde jag ut dem ^^
nu sitter jag och tar ut min negativitet på Philip, jag borde sluta med det :o
 haha, nu tog konversationen en rolig vändning ^^ tror jag slutar skriva nu. har inte så mycket mer att säga :)
puss å knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0