rävudde

Jag ska blogga idag tänkte jag :)
 Idag, igår... blö... vaknade jag vid tolv. sen vaknade jag vid ett, halv två, kvart i två, halv tre och fem över tre. sen gick jag upp och lagade blodpudding. Blodpuddning är gott (så länge inte jag lagar det för jag lyckas bränna det, det går inte att bränna blodpudding. blodpudding ska vara kolsvart, men jag kan misslyckas med all mat. när jag flyttar hemmifrån kommer jag behöva skaffa flammsäkert kök xD) det är många som inte tycker det :( det rör väl inte mig iof :O när jag hade ätit klart av maten (llingonsylt är gott ^^) så gick jag ner till Garaget och letade efter vår scanner... det visade sig att vi inte har någon alls :( jag som trodde att vi hade en trasig iaf :\ men Julle ska hem till sin far imorgon och han har en ^^ *snylt snylt*
Varför en scanner? Jo jag har skaffat DeviantART för alla som inte visste det, och Jens låter mig inte färga håret fören jag har lagt upp några bilder där. jag är inte ens säker på att jag vill färga håret.. men jag vill ju att möjligheten ska finnas så... Det ska jag göra...
Skolan börjar idag. Jag är inte jätteledsen, jag längtar lite tom. :D

Idag, igår... den 18:e Augusti 2009... efter att jag hade ätit och inte hittat någon scanner så smsade Jens och sa att vi skulle träffas på rävudden kl 6 och grilla (jag var medveten om grillningen innan, som tur var) men själv skulle han tydligen komma vid 7. eftersom jag knappt visste vart rävudden låg och inte alls hade koll på vilka som skulle vara där så tog jag en prommenad hemmifrån dit ist för att åka komunaltrafik (det fanns logik i det beslutet) dock regnade det.. men jag är hård :) nästan vid centrum såg jag emil, jag trodde iaf att det var emil så jag smsade emil och frågade.. och det var emil. Vi hittade robert och tog oss till rävudden oskadda ^^ yay. Det var många människor där, och fler blev det. någon räknade oss till 15.. det är många :O mest stod vi och slogs om agnes paraply xD tycker synd om agnes paraply :( Sen när vi slagits färdigt skulle en massa folk hem. Men jag, Jens, emil, Sigge, Joel och Mario (fick jag med alla?) gick till Linnéa och körde Lodarboll med Cristian (Crister? Cristian? jag vet inte vem som är vem... :( det var pyroman-norsken som vi körde lodarbill med... den andra var med när vi grillade och smyger upp på oss bakifrån och spelar musik när vi badar) jag var jättemodig :D *stolt* mycket modigare än förra gången iaf ^^. Det var nästan ett år sen :O
Det känns lite läskigt att tänka sig att det var exakt ett år sen jag började ettan.. ett år ska vara länge... men det är inte det längre :(

Sen åkte jag hem och nu är jag här. oj oj ^^
   Jag har en låda med mini-fras på mitt bord *ser hemlighetsfull ut* ska sova nu... mamma kommer tortera mig eller ngt annars Pusså knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0